تیم‌های برتر بانوان معلم والیبالیست و بسکتبالیست استان فارس معرفی شدند

شیراز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت بانوان فرهنگی ورزشکار استان فارس در رشته‌های والیبال و بسکتبال پس از سه روز رقابت، برترین‌های خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های برتر بانوان معلم والیبالیست و بسکتبالیست استان فارس معرفی شدند

سیدکاظم حسینی در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی معلمان بانوی فرهنگی در دو رشته والیبال و بسکتبال، یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و شهدای فرهنگی فارس که با شعار «معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین» برگزار شد گفت: این مسابقات در سالن‌های ورزشی پوریای ولی و حمزه برگزارشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: فرهنگیان بانوی ورزشکار در رشته والیبال و بسکتبال پس از سه روز رقابت برترین های خود را شناختند.

وی افزود: در رشته والیبال بانوان، ناحیه سه شیراز با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسیدند.

حسینی ادامه داد: بانوان والیبالیست ناحیه چهار شیراز به مقام دوم رسیدند و پس از این تیم ورزشکاران ناحیه دو شیراز و فسا مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

وی تیم فرهنگی و‌ اخلاق این مسابقات را بانوان شهرستان آباده اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در رشته بسکتبال بانوان ورزشکار نیز ناحیه سه شیراز مقام اول را کسب کرد و ناحیه یک شیراز نیز به مقام دوم رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: بانوان بسکتبالیست شهرستان داراب و ناحیه دو به صورت مشترک سوم شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها، بانوان ورزشکار فسایی نیز به عنوان تیم فرهنگی و‌اخلاق معرفی شد.

در حاشیه این مسابقات از کبری خیرآبادی، لیلا جاهدی، راضیه رستمی و شهره سجادی از فرهنگیان و پیشکسوتان ورزش بسکتبال و والیبال استان فارس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار