امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

حضرت فاطمه معصومه(س) با داشتن علم و ایمان به خدا، الگویی برای دختران جامعه هستند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه گفت حضرت فاطمه معصومه(س) با داشتن علم، ولایتمداری، ایمان به خدا و حمایت از امام معصوم الگوی بسیار مناسب برای دختران جامعه هستند و بها دادن به نسل جوان و تکریم آنها را بسیار ارزشمند دانست که به فرموده خداوند متعال، کرامت انسان از واجبات است.

کد مطلب: ۱۳۷۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه معصومه(س) با داشتن علم و  ایمان به خدا، الگویی برای دختران جامعه هستند

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی منطقه برگزار شد، با دعوت همگان به رعایت تقوای‌ الهی و گرامی‌داشت دهه کرامت، اظهار کرد: حضرت فاطمه‌ معصومه (س) با برخورداری از علم و دانش در بسیاری موارد به سوالات افراد پاسخگو بودند و این موضوع نشان از آن دارد که اسلام با علم‌آموزی بانوان مخالفت ندارد و می‌بایست همگان علم و عقل را در کنار هم داشته باشند.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) با داشتن علم، ولایتمداری، ایمان به خدا و حمایت از امام معصوم الگوی بسیار مناسب برای دختران جامعه ما هستند و ادامه داد، بها دادن به نسل جوان و تکریم آنها بسیار ارزشمند است و به فرموده خداوند متعال کرامت انسان از واجبات است.

امام جمعه اسلامشهر در خطبه دوم نماز با تبریک روز دختر در رابطه با مناسبت‌های هفته تصریح کرد: مسئله مهم محاصره اقتصادی آمریکا در سال ۵۹ شروع شد، اما جمهوری‌اسلامی ایران در سالیان متمادی در حال برون رفت از بن‌بست اقتصادی است و اکنون نیز با تشکیل کریدوری از کشورهای روسیه، چین، سوریه و.... و استفاده از ناوگان ریلی و دریایی در حال صادرات کالا هستیم.

حجت‌الاسلام برقراری در رابطه با بهره‌وری تأکید کرد: ما در راه استفاده از نعمت‌های خداوند متعال بهره‌وری مناسب نداریم و اسراف در مصرف کالاها و سایر موارد بسیار زیاد است.

وی در رابطه با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: در سال 61 و عملیات بیت‌المقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس که بعد‌ها روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شد، با مقاومت رزمندگان اسلام در آن دوران دشمن عقب نشینی کرد و نمونه آن نیز اکنون در مقابله فلسطینیان مظلوم با با رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم که توانستند دشمن را به زانو درآورند.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار