با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛

توافق‌نامه دو شرکت دانش‌بنیان با هیات تجاری ارمنستان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

تهران (پانا) - در حاشیه اولین روز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی دو توافق‌نامه میان دو شرکت دانش بنیان ایرانی با هیات تجاری ارمنستان در محل پاویون شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۳۷۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توافق‌نامه دو شرکت دانش‌بنیان با هیات تجاری ارمنستان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون شرکت‌های دانش بنیان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز 27 اردیبهشت ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرات تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

بر همین اساس در حاشیه اولین روز از برپایی این نمایشگاه، یک هیات تجاری و فناوری از کشور ارمنستان توانست با تدارکات پیش‌بینی شده از سوی صندوق نوآوری، با دو شرکت دانش بنیان ایرانی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کند.

توافق‌نامه اول مربوط به توافق شرکت دانش بنیان «نما دیجیتال» با هیات ارمنستانی برای ری برند و ثبت شرکت در این کشور و در مرحله بعد صادرات محصول به ارمنستان بود.

همچنین شرکت دانش بنیان «بسپار» نیز برای تست و آزمون محصول و سپس صادرات محصول به ارمنستان با هیات تجاری این کشور به توافق رسید.

این دو توافق‌نامه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برخوردار است.

گفتنی در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از روز ۲۷ اردیبهشت با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و تا روز 30 اردیبهشت ادامه دارد، ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود پرداخته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار