هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خراسان‌رضوی برگزار شد

مشهد (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز فرهنگیان استان خراسان‌رضوی که در مشهد برگزار شد روند بسیار خوبی داشت و فرآیند مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان از ابتدای سال تحصیلی شروع شد و بازخورد بسیار عالی داشت.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خراسان‌رضوی برگزار شد

سید اسماعیل اصغرزاده رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مسابقات همکاران فرهنگی ابتدا در مدرسه و بعد در منطقه و اداره شروع به رقابت کردند و منتخبین آن در مرحله‌ استانی که در حال حاضر در دارالقرآن مرکزی ولیعصر(عج) در حال برگزاری است انتخاب و به مرحله کشوری معرفی می شوند.

وی ادامه داد: مسابقات در حوزه دانش آموزی تغییرات بسیار زیادی صورت گرفت، اما برای فرهنگیان نسبت به سال گذشته تغییراتی نداشتیم البته علاوه بر رشته ها و مسابقاتی که برای فرهنگیان در مرحله کشوری تدارک دیدند ما مسابقه ترتیل را اضافه کردیم که این تغییر هم به خاطر تاثیری که این مسابقه در رشد اعتلای معارف قرآنی و فعالیت ها و مهارت های قرآنی همکاران فرهنگی ما دارند انجام شد.

اصغرزاده گفت: امیدواریم که برگزیدگان این مسابقات در استان بتوانند بعنوان نمایندگان همکاران قرآنی در کشور افتخارآفرینی کنند و در آن مرحله هم به افتخارات و رتبه های بالا دست پیدا کنند. مثل سال‌های گذشته که همیشه استان خراسان رضوی جزو استان های برتر مسابقات کشور بوده است.

در ادامه سید مهدی بنی هاشمی کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی گفت: مسابقات فرهنگیان در رشته های قرائت و تحقیق قرآن کریم، قرائت و ترتیل قرآن کریم، حفظ ده جزء قرآن، حفظ کل قرآن کریم و رشته های نهج البلاغه و روش تدریس احکام انجام شد که همکاران ما تلاش می کنند در رشته های که شرکت کردند بتوانند بهتر و موفق تر ظاهر شوند و تقریبا سال به سال بهتر و موفق تر برگزار می شود.

وی در پایان گفت: انشاالله همکاران ما بتوانند در مسابقات کشوری پرچم استان خراسان رضوی را بالا ببرند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار