کارشناس مسئول قرآن، عترت و اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز یکی از بهترین بستر‌های تربیت دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - کارشناس مسئول قرآن، عترت و اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ‌گفت‌ مسابقات قرآن، عترت و نماز یکی از بهترین بستر‌های تربیتی است و باید به آن توجه خاصی شود.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن، عترت و نماز یکی از بهترین بستر‌های تربیت دانش‌آموزان است

محمد صمیمی در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان ناحیه دو در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «‌توجه به این اصل مهم تربیتی، باید در دستور کار قرار بگیرد؛ چون در همین فضا بستر‌های مناسبی برای رشد دانش‌آموز وجود دارد. هدف از برگزاری مسابقات چشیدن مزه یک رقابت سالم و انس دانش‌آموز با قرآن است.»

وی ادامه داد: «ما هم این اصل در آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده و در حال اجرایی‌کردن این طرح هستیم. اگر یک دانش‌آموز بتواند این موضوع تربیتی را درک کند، قطعا به موفقیت خواهد رسید.»

صمیمی تصریح کرد: «‌این اصول مهم قرآنی در تمام مقاطع و رشته‌ها صدق می‌کند. این مسابقات می‌تواند جلوه خاصی برای قرآن‌آموزان داشته باشد و بسیار موثر خواهد بود، ما شاهد یک رقابت بسیار زیبا و سالم خواهیم بود، چون فضای مناسبی را برای برگزاری مسابقات آماده کردیم. دانش‌آموز وقتی که مراحل مسابقات را طی کند، متوجه خواهد شد که چقدر بستر‌های بزرگ‌تر و بهتری برای پیشرفت وجود دارد.»

در این مراسم که در مرقد مطهر خواجه اباصلت هروی برگزار شد، از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه دو هم تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار ناحیه دو: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار