دفتر خبرگزاری پانا در پردیس طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه افتتاح شد

ارومیه (پانا) - دفتر و شعبه خبرگزاری پانا در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دفتر خبرگزاری پانا در پردیس طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه افتتاح شد

صبح امروز دفتر و شعبه خبرگزاری پانا با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی، رییس پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه، مسول و خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین و دانشجویان این دانشگاه افتتاح شد.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در این مراسم به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در نظام تعلیم وتربیت اشاره کرد و گفت: امروز فعالیت های نظام تعلیم و تربیت یکی از پرمحتواترین فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کشور است، پوشش خبری و اطلاع رسانی عملکرد این مجموعه باید مورد تأکید باشد.

حسین عباس زاده در این خصوص ادامه داد: خبرگزاری پانا به عنوان خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش باید مرجع همه اخبار و فعالیت ها باشد، حضور این خبرگزاری در برنامه های مختلف نظام تعلیم و تربیت به عنوان رسانه رسمی می تواند بازوی قدرتمند اطلاع رسانی برای آن مجموعه باشد.

وی افزود: دفتر خبرگزاری پانا در دانشگاه فرهنگیان با همکاری سازمان دانش آموزی استان و نمایندگی خبرگزاری پانای استان پیگیر دوره های آموزشی و ارتقای سواد رسانه ای دانشجو معلمان باشد، همچنین دوره های فن بیان و سخنوری نیز برای دانشجو معلمان توسط خبرگزاری پانا برنامه ریزی شده است و به پس از امتحانات اجرایی خواهد شد.

رئیس پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه نیز در این جلسه به لزوم انتشار عملکرد این مجموعه در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های دانشجو معلمان و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی،سیاسی، علمی، پژوهشی و ورزشی دانشگاه فرهنگیان نمود و بازخورد مناسبی در جامعه ندارد و جای خالی رسانه فعال در این مجموعه همواره احساس می شود.

ربابه داهیم افزود: همکاری دانشگاه فرهنگیان و خبرگزاری پانا می تواند این خلأ را به خوبی پر کند، فضای دانشگاه و فعالیت دانشجو معلمان یک فضای مساعد برای برنامه های رسانه ای و پویش های مختلف اجتماعی نیز به حساب می آید و حضور خبرگزاری پانا در این فضا می تواند ثمرات مثبت بسیاری را به همراه داشته باشد.

مائده خضری از دانشجو معلمان پردیس علاوه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه به عنوان مسئول دفتر خبرگزاری پانا در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان ارومیه معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار