در جلسه هیات دولت صورت گرفت؛

ماموریت مهم رئیسی به دو وزارت‌خانه‌

همه همکاران دولت باید نسبت به تحول در مجموعه اداری خود حساس باشند؛ فرافکنی و تاخیر در انجام کارها و عدم پاسخگویی در حوزه مدیریت خسارت‌بار است

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری از وزارت جهادکشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت مهم رئیسی به دو وزارت‌خانه‌

‌آیت‌الله ‌سید‌ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیات دولت از وزارت جهادکشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.

رئیس‌جمهوری همچنین به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

‌رئیسی در جلسه امروز هیات دولت همچنین با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال در حرم مطهر رضوی در خصوص «تحول»، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را از الزامات تحول در نظام اداری برشمرد و بر لزوم رصد دائم عملکرد نظام اداری تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه همه همکاران دولت باید نسبت به تحول در مجموعه اداری خود حساس باشند، فرافکنی و تاخیر در انجام کارها و عدم پاسخگویی در حوزه مدیریت را خسارت‌بار دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار