پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان به اختتامیه سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان‌؛

دانشجومعلمان قرآنی با پیوستن به سنگر تعلیم و تربیت کشور ‌جریان‌ساز و نقش‌آفرین باشند

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان به‌مناسبت اختتامیه سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در پیامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره ارزشمند قرآن و عترت ابراز امیدواری کرد دانشجومعلمان قرآنی با پیوستن به سنگر تعلیم و تربیت کشور در ترویج مفاهیم متعالی قرآن کریم، جریان‌ساز و نقش‌آفرین باشند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشجومعلمان قرآنی با پیوستن به سنگر تعلیم و تربیت کشور ‌جریان‌ساز و نقش‌آفرین باشند

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ قرآن

کتاب و کلام نورانی خداوند متعال، نسخه جاودانی سعادت بشر و حلقه وصل همه مسلمین جهان است. این روزها بیش از پیش در پرتو هدایت این نور مطلق میتوان از تاریکی جهل، کورراه اختلاف و پراکندگی به سرچشمه زلال برادری و مودت رسید.

دوران جوانی، بهترین زمان برای انس با قرآن و کسب معارف آن است و بی تردید مؤانست و نزدیکی هر جوان روشن ضمیری با تعلیمات روح بخش قرآن کریم، باعث تربیت نسلی مومن، اندیشمند و موثر خواهد شد. به طور خاص دانشجومعلمان عزیز، که نه تنها خودسازی؛ بلکه وظیفه تربیت نسل‌های آینده کشور را بر عهده دارند، با تمسک به این دستورالعمل انسان‌ساز و هدایتگر می‌توانند نقش خود را در تربیت انسان‌هایی خدامحور، پاک و پرتلاش به بهترین شکل ممکن ایفا نموده و قرآن کریم را که کتاب بزرگ آسمانی و سرشار از اعجاز و ارشاد برای همه جنبه‌های زندگی فردی و اجتماعی بشر است، به‌عنوان قانون اساسی در زندگی نسل‌های آینده جاری و ساری نمایند.

دانشگاه فرهنگیان افتخار دارد در راستای تکوین هویت معلمی، به قرآن کریم تمسک جسته و برنامه‌های قرآنی را محور تعلیم و تربیت قرار دهد و در سال گذشته با شتاب و رشدی مضاعف، گام‌های موثری در راستای تربیت معلم، مربی و حافظ قرآن کریم برداشته است.

اینجانب، ضمن تقدیر از تلاش‌های قرآنی و معنوی شما دانشجومعلمان عزیز شرکت‌کننده در سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان، امید دارم سرمایه با برکت قرآنی که اندوخته‌اید، پشتوانه شما برای رسیدن به کمال بوده و در آینده‌ای نزدیک شما معلمان قرآنی، با پیوستن به سنگر تعلیم و تربیت کشور، در ترویج مفاهیم متعالی قرآن کریم جریان‌ساز و نقش‌آفرین باشید.

در پایان از همه همکاران گرامی صف و ستاد که دست‌اندرکار برگزاری جشنواره ارزشمند قرآن و عترت بودند، خاصه دو مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار