اجرای طرح حفظ ویژه قرآن کریم با حضور نوابغ قرآنی در آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان/فیلم

اصفهان (پانا) - طرح حفظ ویژه قرآن کریم با حضور حدیث و ثنا نظری، حافظ کل قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و کارشناس مسئول قرآن و عترت ناحیه ۵ استان اصفهان، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح حفظ ویژه قرآن کریم با حضور نوابغ قرآنی در آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان/فیلم

حسین هنرمندان، کارشناس مسئول قرآن و عترت آموزش و پرورش ناحیه ۵ استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «طرح حفظ ویژه قرآن کریم، به این صورت است که یک دوره آموزش دو ماهه در تابستان برای حفظ جز۳۰ برگزار می کنیم، اگر دانش آموزان در این دوره موفق شدند می‌توانند سال آینده در مدرسه قرآنی حق پناه ثبت نام کنند. در کنار حفظ قرآن، کلاس های برنامه درسی هم است و در روزهای پنجشنبه کلاس برگزار می‌شود. انشالله دانش‌آموزان کلاس چهارم، پنجم و ششم حافظ کل قرآن شوند و در کنار تحصیلشان حفظ قرآن هم انجام بدهند.»

حدیث نظری، نابغه قرآنی و حافظ قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه نیز در گفت‌وگو با پانا گفت: «من در پایه دهم تجربی تحصیل می‌کنم و فوق لیسانس رشته علوم قرآن و حدیث از دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان دارم، همچنین مدرک بین المللی تافل زبان انگلیسی دارم و استاد حفظ قرآن و صحیفه سجادیه و... هستم.»

وی به دانش آموزان توصیه کرد: «برای رسیدن به آرزوها و اهدافتان برنامه‌ریزی و اراده و پشتکار داشته باشید، چرا که با برنامه‌ریزی منظم می‌توان به اهدف خود رسید.»

دانش آموز خبرنگاران: ستایش و ستاره کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار