مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد :

۷۳ واحد آموزشی در شهرستان‌های استان‌تهران برای سال تحصیلی جدید در حال ساخت است

پاکدشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه مدرسه خیرساز ام‌الشهدا مظفر آموزش و پرورش شهرستان‌ پاکدشت، از ساخت ۷۳ واحد آموزشی برای سال تحصیلی جدید در شهرستان‌های استان‌تهران، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۷۳ واحد آموزشی در شهرستان‌های استان‌تهران برای سال تحصیلی جدید در حال ساخت است

به همت اداره کل نوسازی و تجهیزات استان تهران، مراسم افتتاحیه مدرسه خبرساز ام‌الشهدا مظفر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

مسعود بهرامی در این برنامه، ضمن خیر مقدم به تمامی مسئولین حاضر در افتتاحیه گفت: از خانواده محترم شهدای مظفر کمال تشکر را دارم که به نیابت از این شهدا، مدرسه‌ای را به مجموعه آموزش و پرورش اهدا کردند؛ امید به این است که دانش‌آموزان تحصیل کننده در این مدرسه، ادامه دهنده مسیر شهدا باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ادامه داد: هماهنگی‌های امام جمعه‌، فرماندار و بقیه مسئولین باعث انسجام فعالیت‌هایی از این دست شده است ک شاهداتفاقات خوبی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت هستیم؛ امید داریم به فضل ایزد منان این هماهنگی و انسجام در شهرستان پاکدشت نسبت به گذشته تقویت شود؛ ما نیز در مجموعه آموزش و پرورش تمام تلاش را انجام می‌دهیم که اتفاقات ویژه‌ای برای شهرستان پاکدشت رقم بخورد.

وی افزود: تا یکسال گذشته چندین مرحله افتتاح در حوزه‌های نوسازی و بهسازی انجام شد و این نوید را به شما می‌دهیم، در تابستان پیش‌رو نیز به تجهیز مدارس در زمینه‌های مختلف بپردازیم و تعداد مدارس را در این شهرستان بیشتر کنیم.

در ادامه مسعود بهرامی در خصوص تراکم کلاس‌ها در شهرستان‌های استان‌تهران تصریح کرد: شهرستان‌های استان تهران با توجه به تراکم جمعیت، در موقعیتی قرار دارد که نیاز به احداث فضاهای آموزشی در آن زیاد است و اتفاقات خوبی در خصوص این مورد در جریان است؛ به امید خدا قبل شروع سال تحصیلی جدید یعنی قبل از مهرماه با هماهنگی‌هایی که در اداره کل نوسازی و تجهیزات استان تهران صورت گرفته است ، ۷۳ واحد آموزشی تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما نسبت به کل کشور در سرانه مدارس نیازمند احداث مدرسه جدید هستیم ، به خصوص که میانگین سرانه آموزشی ما در بعضی از نقاط مانند شهرستان‌های قدس ، شهریار و برخی از شهرستان‌های دیگر کمی نگران کننده است؛ با کمکی که اداره کل نوسازی درخصوص تجهیزات مدارس داشته است اگر ۷۳ واحد آموزشی در وعده مقرر شده به ما تحویل داده شود ، در مهر ماه می‌توانیم شرایط خوبی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

در پایان محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت از قول خیرین مدرسه‌ساز از وضعیت مدارس این شهرستان خبر داد: ۴۴ مدرسه در این شهرستان مورد نیاز است است و ۸۰ درصد مدرسه‌ها نیازمند بازسازی است ، از آنجایی که شهرستان رشد جمعیت زیادی را داشته است و شاهد رونق اقتصادی در شهرستان هستیم ، در مهرماه اعلام شد که ۱۶ هزار دانش آموز ابتدایی به شهرستان اضافه شده است و این موضوع باعث شده تا نیازهای ما برای ساخت مدارس هر چه بیشتر شود و از شما خیرین محترم مدرسه‌ساز تقاضا داریم که ما را در این امر یاری رسانید.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار