معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آمورش پرورش ناحیه یک بهارستان:

هدف، منطق و مشورت سه عامل موفقیت در زندگی است

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه بهارستان در همایش منطقه‌ای همیاران مشاور، موفقیت را نتیجه سه عامل هدف، مشورت و منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف، منطق و مشورت سه عامل موفقیت در زندگی است

همایش منطقه‌ای همیاران مشاور با حضور مشاوران اداری، مشاوران مدرسه‌ای و دانش‌آموزان متوسطه یک در مدرسه شهید آوینی برگزار شد.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این همایش، اظهار کرد: سه عامل هدف، منطق و مشورت موجب موفقیت ما در زندگی می‌شود؛ انسان بدون هدف محکوم به تبعیت از سرنوشت است؛ اگر هدفی را انتخاب نکرده‌اید، باید ابزاری برای افراد هدفمند شوید تا آنها به موفقیت برسند؛ همیشه در سکوی موفقیت بایستید تا سرلوحه دیگران، قرار بگیرید.

وی همچنین ادامه داد: انسان هدفمند، بدون منطق به جایی نمی‌رسد؛ به عنوان مثال در آکواریوم آب وجود دارد و زندگی تمام ماهی‌ها به آب داخل آن بستگی دارد؛ بنابراین اگر در طول زندگی خود، منطق نداشته باشید محکوم به شکست خواهید بود.

‌نقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در کنار تمام این عامل‌ها، مشورت کردن با افراد با تجربه و کمک گرفتن از احادیث موفقیت را بدنبال خواهد داشت؛ توکل بر خدا، دعای پدر و مادر و....نیز از عوامل تاثیر‌گذار در دست یافتن به موفقیت خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار