برگزاری مسابقات ورزشی گوی رانی ویژه دانش‌آموزان پسر سندرم داون در خراسان‌رضوی

مشهد(پانا) - مسابقات ورزشی گوی رانی ویژه دانش‌آموزان سندرم داون استان در سالن ورزشی صالحه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی گوی رانی ویژه دانش‌آموزان پسر سندرم داون در خراسان‌رضوی

جواد روحانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد آمادگی جسمی و روحی در دانش آموزان و ارتقای سطح کمی و کیفی درس تربیت بدنی عنوان کرد و گفت: در سند تحول بنیادین، ساحت زیستی و بدنی ناظر به حفظ و ارتقای سلامت و رعایت بهداشت جسمی و روانی متربیان در مقابل خود و دیگران، تقویت قوای جسمی و روانی، مبارزه با عوامل ضعف و بیماری است که در صورت اجرای درست آن اهداف سند تحول بنیادین محقق خواهد شد.

روحانی گفت: انشاالله بتوانیم چنین برنامه‌هایی را که باعث ترویج صمیمیت و دوستی بیشتر بین دانش آموزان و ایجاد روحیه شور و نشاط و سرزندگی می‌شود را گسترش دهیم و این برنامه‌ها که موجب توسعه ورزش برای سلامتی و ابزاری برای تندرستی جسم و روح آنان است، استمرار پیدا کند.

این مقام مسئول بیان کرد: این دوره از مسابقات ویژه دانش آموزان پسر سندرم داون به دو صورت تیمی و انفرادی برگزار شد و نفرات منتخب استانی به مرحله کشوری که در تابستان امسال برگزار خواهد شد راه یافتند.

روحانی ضمن قدردانی از زحمات کارشناس مسئول تربیت بدنی و قاسم عجم کارشناس تربیت بدنی اداره، این موفقیت های ارزشمند را به دانش آموزان، معلمان و مربیان دلسوز آموزش و پرورش استثنایی تبریک گفت.

نتایج مسابقات نیز به شرح ذیل است.

در بخش انفرادی، امیررضا جمشیدی از دبیرستان پیش حرفه ای و کاردانش خاص آهسته گام مقام اول

امیرحسین براقی از دبیرستان پیش حرفه ای مرصعی مقام دوم و امیرمحمد نور بخش از دبیرستان پیش حرفه ای و کاردانش خاص آهسته گام مقام سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی دبیرستان پیش حرفه ای و کاردانش خاص آهسته گام مقام اول و دبیرستان پیش حرفه ای علی اکبر مرصعی مقام دوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار