موسسه تصویر شهر برگزار می کند؛

دوره تعاملی فیلمسازی در پردیس ملت

تهران (پانا) - دوره تعاملی فیلم‌سازی موسسه تصویر شهر با عنوان «مدرسه تصویر» دهه اول خردادماه در پردیس ملت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دوره تعاملی فیلمسازی در پردیس ملت

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، دوره­ی حرفه ای سینما از پیش تولید تا پس تولید با شعار «سینما در سینما» با هدف کشف و حمایت از استعدادهای جوان و با حضور سینماگران مطرح سینمای ایران از چهارم تا دهم خردادماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

این دوره آموزشی که شامل ۲۱ کارگاه: «فیلمنامه نویسی سینما»، «فیلمنامه نویسی سریال تلویزیونی»، «کارگردانی فیلم اول»، «نحوه تعامل با بازیگر و کارگردانی»، «فیلمبرداری»، «عکاسی فیلم»، «برنامه ریزی و دستیار کارگردانی»، «طراحی صحنه»، «گریم»، «تهیه و تولید»، «طراحی صدا و صداگذاری»، «صدابرداری»، «تدوین»، «اصلاح رنگ و نور»، «جلوه های ویژه»، «فیلم کوتاه»، «فیلمسازی با تلفن همراه»، «روابط عمومی و تبلیغات»، «پوستر»، «موسیقی» و «تهیه و پخش فیلم کوتاه» به مدت یک هفته در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود، فرصتی برای ارتقای توانمندی های جوانان و علاقمند به عرصه های هنری است.

پس از پایان برگزاری دوره آموزشی نیز، با نظر جمع سینماگران، سه نفر از هنرجویان مستعد و علاقمند به فیلمسازی انتخاب شده و شهریه آنان به طور کامل بازگردانده می شود.

برگزاری این دوره برای هنرجویان همراه با سه وعده پذیرایی کامل در طول روز است و برای دانشجویان رشته هنر نیز تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام از شنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۱۰ الی ۱۶ با شماره های 2-88193301 (داخلی ۳۰۱) تماس حاصل و جهت ثبت نام به صورت آنلاین از طریق وب سایت www.school.tasvireshahr.com اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار