فیلمساز نیشابوری مستند ناو گروه ۸۶ دنا را روایت می‌کند

نیشابور (پانا) - مسعود دهنوی، فیلمساز جوان نیشابوری به عنوان تنها مستندساز همراه با ناوگروه ۸۶ دنا با همراهی پرسنل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ روایت مستقیم و بی‌واسطه خود از سفر فاتحان ناوگروه۸۶ را انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلمساز نیشابوری مستند ناو گروه ۸۶ دنا را روایت می‌کند

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور اظهار کرد: مسعود دهنوی، مستندساز و فیلمساز نیشابوری عضو انجمن سینمای جوانان ایران تازه ترین مستند خود با موضوع ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را درحال تدوین دارد.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو بندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی بیش ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود، وارد وطن شد، از مهم ترین ویژگی های این ناور پرسنل تمامی ایرانی تحصیل کرده در دانشگاه های ایران و نبود نیروی غیربومی بود.

وی خاطرنشان کرد: مسعود دهنوی فیلم ساز نیشابوری به عنوان تنها مستند ساز همراه این ناوگروه شده است و گروه از بندر صلاله عمان به ناو دنا اضافه شد و طی ۱۰ روز تا رسیدن به وطن ویژه ترین سفر را تجربه کرد و ۱۰ روز چشم در چشم قهرمانان دهه هفتادی و هشتادی دوخت که باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.

سلیمانی یاد آورشد: قهرمانانی که قصه های بسیاری را طی این سفر از سر گذرانده بودن و با عبور از اقیانوس آرام، تنگه ماژلان، دماغه امید نیک که معروف به گورستان کشتی هاست و شاید هزار اتفاق ریز و درشت و دیگر به سلامت در ساحل امن کشورمان پهلو گرفتند.

وی عنوان کرد: این مستندکوتاه یک اثر فرمیک می باشد که کارکتر اصلی ناو دنا است و از زاویه دید او به اتفاقات نگاه شده است.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: این مستند که در حال تدوین است مشتمل از تصاویر ضبط شده توسط دوربین این مستند ساز طی حضور ۱۰ روزه در ناو و تصاویری از اعضای ناوگروه دنا در این سفر ۸ماهه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار