مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان ملارد، در مسابقات شطرنج شهرستانهای استان‌ تهران

ملارد(پانا) - مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد از کسب مقام‌های انفرادی و تیمی توسط دانش‌آموزان پسر مقاطع متوسطه اول و دوم در مسابقات شطرنج استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان ملارد، در مسابقات شطرنج شهرستانهای استان‌ تهران

سجاد حسین‌زاده، مسئول تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: این دوره از مسابقات در سالن مسابقات فدراسیون شطرنج بصورت انفرادی - تیمی برگزار شد و در این رویداد ورزشی، ۸ تیم متوسطه اول با حضور ۳۰ نفر بازیکن و ۶ تیم متوسط دوم با حضور ۲۱ نفر بازیکن از شهریار، اسلامشهر ، کهریزک، ری دو، بهارستان یک، ری یک، شهر قدس و ملارد به صورت انفرادی و تیمی به روش سوئیسی در ۵ دور و ۲۵۵ بازی انجام شده ، با هم به رقابت پرداختند.

وی در مورد نتایج انفرادی و تیمی در مقطع متوسطه اول ادامه داد: امیر غیوری‌فر با کسب ۴ امتیاز و پائن ۱۳/۵ از ملارد موفق به کسب مقام سوم شد. همچنین تیم ملارد با ۱۵ امتیاز و اختلاف نیم امتیاز با تیم شهریار به مقام دوم رسید.

حسین‌زاده افزود: در مقطع متوسطه دوم نیز، مهدی رحیمی از ملارد موفق به کسب رتبه دوم انفرادی شد و در رده تیمی متوسطه دوم نیز تیم ملارد با ۱۱.۵ امتیاز به مقام دوم رسید.

مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: تیم شطرنج متوسطه اول و دوم پسران ملارد با هدایت علی حاجی آبادی در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود. اعضای تیم متوسطه اول را دانش‌‌‌آموزان ، امیر غیوری‌فر، امیرحسین حاجی آبادی، امیرحسین محمدی و محمدپارسا شفیعی و اعضای تیم متوسطه دوم را محمدامین امیدی عارف، امیررضا فرض‌اللهی، مهدی رحیمی و پارسا فاطمی تشکیل می‌دادند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار