رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انس با قرآن سبب زمینه‌سازی و تحقق رفتارهای قرآنی در افراد می‌شود

شیروان (پانا) - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی عنوان کرد انس با قرآن سبب زمینه‌سازی و تحقق رفتارهای قرآنی در افراد می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۱۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انس با قرآن سبب زمینه‌سازی و تحقق رفتارهای قرآنی در افراد می‌شود

سید ناصر حسینی در اردوی آموزشی تفریحی مؤسسه قرآنی و فرهنگی بشارت نور شیروان که با حضور 90 نفر از فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های قرآنی در روستای گردشگری زوارم این شهرستان برگزار شد، با بیان اهمیت همنشینی با قرآن کریم و تأثیر آن در زندگی قرآن آموزان، عنوان کرد: اگر هر موفقیتی در زندگی اتفاق می افتد به برکت همنشینی با قرآن باشد، هر مشکلی هم در زندگی اتفاق بیفتد به خاطر فاصله گرفتن و دوری از قرآن است و همه ما باید به خاطر بهره مندی از نعمت های قرآن سپاسگزار خداوند متعال باشیم.

حسینی در ادامه تلاوت و حفظ کردن قرآن را مقدمه فهم و تدبر در قرآن برشمرد و تصریح کرد: تدبر در قرآن باید اتفاق بیفتد تا منجر به رفتارهای قرآنی در جامعه توسط قرآن آموزان شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه گفت: دشمن می‌خواهد ما را از جامعه قرآنی دور کند و اگر ایمان و باور را در خودمان تقویت کنیم آن تحول لازم اتفاق خواهد افتاد. بنابراین قرآن مهجور نیست، بلکه ما مهجور هستیم و باید با تلاش و امید، خودمان را از این مهجوریت خارج کنیم.

وی با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های عوامل اجرایی مؤسسه قرآنی و فرهنگی بشارت نور شهرستان شیروان افزود: بیشترین گواهینامه حفظ توسط این موسسه قرآنی و فرهنگی در سطح استان خراسان شمالی صادر شده است.

مدیر عامل مؤسسه قرآنی و فرهنگی بشارت نور شهرستان شیروان نیز با بیان اینکه قرآن آموزان سرمایه دارترین نفرات در فضا و مجموعه های قرآنی هستند، گفت: هر چقدر هم که خداوند منان را به خاطر داشتن سرمایه های قرآنی شکر کنیم باز هم کم است.

رضا براتی با بیان تشکر از حمایت‌های خیرین قرآنی افزود: برای استقرار دائمی مؤسسه به دنبال یک مکان ثابتی هستیم و در همین راستا شبانه روزی تلاش می کنیم تا زمین مناسبی را برای احداث ساختمان موسسه تهیه کرده تا به نتیجه برسیم.

وی در پایان از همه قرآن آموزان عزیز درخواست کرد تا با ورود به سامانه حمد، فعالیت های قرآنی خود را در آن ثبت کنند.

در پایان از منتخبین مسابقه قرآنی محمدرضا مقدسی، طاهره کاظم زاده، فاطمه راعی، یگانه سرایدار، حسین پناهی و فعالین قرآنی مؤسسه رضا براتی، سکینه شکیبا، غلامحسین عابد، کبری سعادت، مریم آسال، سیمین دلاور، محبوبه آسال، رقیه علیرضایی، عظیمیه آذرمانی و فاطمه محمدی با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز با حضور در این اردو از تلاش های عوامل اجرایی موسسه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار