امام جمعه شهرستان پردیس:

غرب موفق به انقلاب و استحاله در ایران اسلامی نخواهد شد

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت واقعیت این است که غرب موفق به انقلاب در ایران اسلامی نخواهد شد، به این دلیل که ایران اسلامی، نه آندلس است و نه شوروی و نه حتی کشورهای کوچکی که غرب موفق به انقلاب‌ و استحاله در آن‌ها شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
غرب موفق به انقلاب و استحاله در ایران اسلامی نخواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی گفت: ایران و نظام فرهنگی اجتماعی آن، خصوصیاتی دارد و تا هنگامی که این ویژگی‌ها را در خود حفظ کند، چنین طرح‌هایی در آن به سرانجام نخواهد رسید. چراکه اوّلا متّکی است به مردم و این انقلاب، انقلابِ مردم است. ثانیاً متّکی است به باورهای دینی؛ امّا نباید فراموش کرد که دشمن وجود دارد، و با تمام قوا و دائم دارد کار می‌کند.

وی با اشاره به سالگرد بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اظهار داشت: همه ما مردم ایران باید نسبت به زبان فارسی، غیور باشیم و هرگاه این زبان را در معرض آسیب دیدیم، غیرت‌مندانه واکنش نشان دهیم و از آن پاسداری کنیم.

وی افزود: این امر در گذشته بوده و دلیل این‌که زبان فارسی در ایران، دوام، قدرت و گسترش پیدا کرده‌است، همین عشق، علاقه، غیرت و تعصب مردم ایران نسبت به زبان فارسی است و این امر باید امروز هم تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: ارتش رژیم غاصب با حمایت اعراب و آمریکا، چند فرمانده جهاد اسلامی را به همراه خانواده‌هایشان که در آستانه سفر به مصر برای مذاکره بودند ترور کرد. انگیزه و هدف نتانیاهو هم این است تا هم فشار تندروهای داخلی را کاهش دهد و هم به افراد کلیدی مقاومت در حوزه موشکی ضربه زند.

او ادامه داد: جنبش حماس تا این لحظه حداقل دخالت را در شلیک راکت داشته و عمده حملات بردوش جهاد اسلامی است و جهاد اسلامی همچنان بر شروط خود پافشاری می‌کند و آتش‌بس رژیم غاصب را نپذیرفته‌است.

حجت الاسلام حسینی در رابطه با مشکلات شهر پردیس نیز اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شهر پردیس مانند زخم کهنه، مردم را دردمندتر می‌کند و هنوز هم ادامه دارد، مسکن مهر است. خوشبختانه با تغییرات مدیریتی که انجام گرفت خبرهای خوشی را مبنی بر آغاز به کار شرکت عمران برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی و خدمات روبنایی شاهد هستیم.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار