در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در خراسان جنوبی عنوان شد

سازمان دانش‌آموزی ضامن پویایی فرایند تعلیم و تربیت است

تأمین نیروی انسانی مهم‌ترین اولویت سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی ضامن پویایی فرایند تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۷۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی ضامن پویایی فرایند تعلیم و تربیت است

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که سازمان دانش آموزی ضامن پویایی فرایند تعلیم و تربیت در قاموس سند تحول و شاداب سازی فرایند یاددهی و یادگیری در مدارس به شمار می رود، عنوان کرد: این سازمان در مسیر فرهنگ سازی برای تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی ایشان نقش محوری دارد.

سید علیرضا موسوی نژاد ضمن تبریک سالروز تأسیس این سازمان، با اشاره به ظرفیت بالای خبرگزاری پانا، تصریح کرد: خبرگزاری پانا، بازوی رسانه ای آموزش و پرورش و آینه تمام نمای مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری و سیاست گذاری های کلان در نظام تعلیم و تربیت است.

به عقیده موسوی نژاد، کارکردهای اجتماعی، مهارتی، فرهنگی هنری برای آموزش و پرورش دانش آموزان تعیین کننده بوده و سازمان دانش آموزی بستری عالی برای اجرای این کارکردها و موقعیتی مناسب برای دانش اموزان و اولیای آنها است.

وی همچنین برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان دانش آموزی استان برای تسریع در تحقق سیاست ها،مأموریت ها،برنامه هاو فعالیت ها، در مسیر فرهنگ سازی و اجرایی سازی سند تحول قول مساعد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین به لزوم ارتباط گسترده بین روابط عمومی و خبرگزاری پانا تاکید کرد و گفت: پروژه مهر از مهمترین پروژه های آموزش و پرورش بود که با اعتماد و اعتقادی که به توانمندی دانش‌آموزان داشتیم تمام مسئولیت این پروژه به دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی محول شد.

وی به حضور مسئول جدید خبرگزاری پانا در استان اشاره کرد و گفت: بسیار مفتخریم که شخصی باتجربه و با سوابق کاری رسانه ای درخشان مسئولیت این مجموعه را برعهده گرفته و تجربیات و آموخته های خود را در اختیار نسل جدید قرار می دهد و جهت آموزش و هدایت خبرنگاران پویای خبرگزاری پانا از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته گفت: در حال حاضر 1800مربی و 36هزار دانش آموز در برنامه های این سازمان در سطح استان مشارکت دارند.

محمد علی حسن آبادی در تشریح عملکرد یکساله سازمان دانش آموزی استان افزود: برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانش آموزان و برگزاری مانور زلزله جهت آشنایی دانش آموزان با مباحث ایمنی در بیش از 1000مدرسه استان از جمله این برنامه ها بوده است.

وی همچنین از برگزاری 40 عنوان برنامه مختلف و هم چنین بیش از 6 پویش در یکسال گذشته به همت سازمان دانش آموزی استان خبر داد.

شایان ذکر است، در بخشی از این نشست هر کدام از اعضا و خبرنگاران دانش آموز خبرگزاری پانا، به بیان دیدگاه ها، نظرات و ایده های خود در مسیر رونق بخشی به فعالیت های سازمان دانش آموزی در بخش های متنوع آن به ویژه خبرگزاری پانا پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار