به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

غبارروبی مزار شهید گمنام در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان

زاهدان (پانا) - به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی مزار شهید گمنام در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) غبار روبی و عطرافشانی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی مزار شهید گمنام در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان

به مناسبت بیست و یکم اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، مدیر سازمان دانش آموزی به همراه کارشناسان، جمعی از دانش آموزان پیشتاز، دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا، اعضای مجلس دانش آموزی با حضور در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی اظهار کرد: سازمان دانش آموزی مانند بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی ، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

کیخا افزود: پیشتازانِ سازمان دانش آموزی مجالی است برای آموختن دوازده منش و فضیلت نیکو برای زیستی اجتماعی از قرآن و عترت اهل بیت علیهم السلام، برای ساخته شدن و ساختن تمدن نوین ایران اسلامی.
مجلس دانش آموزی میدانی است برای بروز خلاقیت و ارتقای خودباوری و تمرین مدیریت.

وی بیان کرد: خبرگزاری پانا عرصه‌ای است که خبرنگار نوجوان و جوان با ابزار رسانه مروج آگاهی و فضیلت می شود و با نشر اخبار صحیح عرصه را برای عرض اندام رسانه های سیاه دشمن تنگ می‌کند.

وی در پایان گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه ، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را بهانه می‌کنیم تا از مجاهدت و تلاش روسا ، کارشناسان، مدرسان ، مربیان، یاور مربیان و تمامی اعضای خانواده بزرگ سازمان قدردانی کنم ؛
بدون شک تربیت تمام ساحتی در گرو هم افزایی تمامی عناصر دخیل در آموزش و پرورش از جمله تشکل های دانش آموزی محقق خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه دُری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار