حسینی: شجاعت، غیرت و جوانمردی شهید الداغی، همگان را تحت تأثیر قرار داد

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری با حضور در منزل مادر شهید حمید رضا الداغی، با ابلاغ سلام گرم آیت‌الله رئیسی و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان گفت شجاعت، غیرت و جوانمردی شهید حمیدرضا الداغی آحاد مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد و دل‌ها را متوجه بزرگ منشی خود ساخت.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: شجاعت، غیرت و جوانمردی شهید الداغی، همگان را تحت تأثیر قرار داد

سیدمحمد حسینی، معاون رئیس جمهور با حضور در منزل مادر شهید حمیدرضا الداغی در فضایی صمیمی با اعضای خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی که به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت یاد شهید غیرت حمیدرضا الداغی و هفته عقیدتی سیاسی به سبزوار سفر کرده است در دیدار مادر، برادر، همسر و فرزند شهید الداغی با ابلاغ سلام گرم آیت‌الله رئیسی و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان اظهار داشت: شجاعت، غیرت و جوانمردی شهید حمید رضا الداغی آحاد مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد و دلها را متوجه بزرگ منشی خود ساخت.

معاون رئیس جمهوری در این دیدار که عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان سبزوار حضور داشتند، گفت: مردم با مشاهده صحنه‌هایی از غیرت و جوانمردی شهید الداغی، احساس مسئولیت و فداکاری وی را مورد تحسین قرار داده و دلداده این فرزند رشید و برومند شدند.

حسینی با بیان اینکه خون این شهید بزرگوار اثر خاصی در کل کشور داشته است از خانواده شهید الداغی خواست با توجه به علاقه مردم و به ویژه گرایش جوانان به این شهید والامقام، خاطرات خود و دوستان حمید رضای عزیز را در قالب مکتوب و مستند تهیه و ارائه دهند تا نسل جوان بیشتر با خصوصیات نیک وی آشنا و او را الگوی خود در تعهد، ایثار و فتوت قرار دهند.

در این دیدار مادر شهید که از دبیران بازنشسته آموزش و پرورش است با ذکر خاطراتی از مرام و منش فرزند دلبند خویش گفت: تقدیر چنین بود که حمید در هفته معلم به شهادت برسد، شاید این هدیه خداوند در روز معلم به من بود. حمیدرضا اهل ریاکاری و تظاهر نبود، آرام و بی ادعا کارهای خیر فراوانی انجام می‌داد که حتی من از آنها اطلاع نداشتم و حالا پس از شهادتش یکی بعد از دیگری توسط افرادی که با آنان در ارتباط بوده و به آنان کمک کرده بیان می شود و ما که بی‌خبر بودیم مطلع می‌شویم.

مادر شهید همچنین از ابراز محبت مسئولان، مادران شهدا و مردمی که در این مدت از شهرهای مختلف کشور برای عرض تسلیت و دلداری به سبزوار آمدند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار