برگزاری اولین رویداد قیام جوانان در شهرستان اردل

اردل (پانا) - اولین رویداد قیام جوانان در شهرستان اردل با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین رویداد قیام جوانان در شهرستان اردل

اولین رویداد قیام جوانان شهرستان اردل با حضور دانش‌آموزان چهار دبیرستان شهرستان و با همکاری دفتر امام جمعه ، فرمانداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل در دبیرستان الزهرا شهرستان اردل برگزار شد.

در این رویداد دانش‌آموزان از چهار دبیرستان فروغ دانش ، نجمه ، الزهرا و جنت شهرستان اردل به مناظره با یکدیگر در رابطه با مهم ترین مسئله کشور از نظر دانش‌آموزان پرداختند.

دانش آموزان درباره مسئله اقتصاد ، فضای مجازی و رسانه ها و... مناظره کردند و بیشتر به مسئله اقتصاد که شعار سال هم بر همین مبنا انتخاب شد ، اشاره کردند و این مسئله از ابعاد مختلفی بررسی شد.

در پایان هر یک از گروه ها راهکار های خودشان در رابطه با مسئله‌ای که مطرح کردند را ارائه دادند و بیشتر تأکید بر راهکارهایی بود که امکان اجرای آنها از طریق خود دانش‌آموزان و در سطوح پایین و کوچک جامعه قابل انجام باشند ، همچنین به ترتیب دبیرستان الزهرا ، دبیرستان فروغ دانش و دبیرستان های نجمه و جنت به صورت سوم مشترک ، با اختلاف کم انتخاب شدند.

دانش‌آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار