مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

زمینه ثبت سفارش کتب درسی توسط اولیا، فراهم شده است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت اولیا می‌توانند کتاب‌های درسی فرزندانشان را از طریق سامانه www.irtextbook.ir سفارش دهند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زمینه ثبت سفارش کتب درسی توسط اولیا، فراهم شده است

علی موحدی صبح امروز در کارگروه تخصصی برنامه‌ریزی و سفارش کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: سفارش کتب برای میان‌ پایه‌ها از نهم اردیبهشت تا ۲۶ خرداد و پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیر تا ۶ شهریور انجام می‌شود.

موحدی گفت: هم مدیران مدارس و هم اولیا می‌توانند کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را از طریق سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی سفارش دهند.

موحدی تصریح کرد: برای ورود به سامانه توسط اولیا، با شماره ملی و سریال شناسنامه دانش‌آموز امکان‌پذیر است.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس موظف هستند وضعیت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان را رصد کرده تا در دریافت کتب درسی، خللی وارد نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتب بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سیدا انجام می شود، تصریح کرد: مدیران باید آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه و تحصیلی دانش‌آموزان را در سامانه سیدا به‌روز رسانی کنند.

وی تصریح کرد: قیمت کتب درسی از طرف سازمان تالیف کتب درسی وزارت تعیین شده و باید طبق قیمت پشت جلد در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

موحدی تاکید کرد: تمامی حوزه‌های ستادی باید همگام با یکدیگر حرکت کنند تا امسال در زمینه ثبت نام و توزیع کتب درسی چالش‌ها به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار