رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

مهارت‌های زندگی در سازمان دانش‌آموزی مکمل برنامه‌های پرورشی است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان طی پیامی سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌های زندگی در سازمان دانش‌آموزی مکمل برنامه‌های پرورشی است

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است.

«سازمان دانش‌آموزی نهادی عمومی و غیردولتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در قالب تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی است.

به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه‌جانبه آنها در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی و... سازمانی عمومی و غیردولتی با عنوان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و با مقررات خاص تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

تقویت تربیت اجتماعی و روحیه نظم و قانونگرایی- تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی در این سازمان مد نظر قرار گرفته و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان - خودباوری فرهنگی - ترویج روحیه تعاون و همکاری، نیکو کاری، نوع دوستی - مشارکت در ارتباط های بین المللی نیز مد نظر قرار گرفته است.

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت ، تعهد و ایثار سیراب می شوند.

بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری،ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی امیدوارم شاهد حضور پویا و فعال اعضای سازمان دانش آموزی و انتقال مهارت های اجتماعی به نسل نوجوان و جوان باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار