زاکانی در پاسخ به پانا:

بستگانی در مجموعه کنترل ترافیک ندارم

تهران (پانا) - شهردار تهران درباره شایعه حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک، گفت این موضوع ربطی به بستگان من ندارد و حرف غلطی است. من بستگانی در مجموعه کنترل ترافیک ندارم.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بستگانی در مجموعه کنترل ترافیک ندارم

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه شایعاتی مطرح شده درباره حضور یکی از بستگان شما در شرکت کنترل ترافیک، آیا این موضوع را تایید می‌کنید؟ اظهار کرد:‌ ربطی به بستگان ما ندارد. شرکت کنترل ترافیک مأموریت‌هایی ذاتی دارد که با توجه به گستره شهر و شرایط موجود تحت‌الشعاع ماموریت‌های دیگری که برعهده دارد از جمله زیرساخت‌های شهر و دوربین‌های آن قرار گرفته است. آنچه که ما به دنبال می‌کنیم این است که زیرساخت‌های پراکنده مجموعه شهرداری که در شرکت مترو، کنترل ترافیک و فاوا وجود دارد را یکپارچه کنیم و شرکت تخصصی که در مجموعه معاونت حمل و نقل قرار دارد و به اساسنامه‌ آن مربوط است این زیرساخت‌های سخت‌افزاری را دنبال کند و شرکت کنترل ترافیک، هوشمندسازی مسافر در تهران را پیگیری کند. این موضوع ربطی به بستگان من ندارد و حرف غلطی است. من بستگانی در مجموعه کنترل ترافیک ندارم.

وی در خصوص توقف اجرای طرح بی‌دود نیز گفت: روالی ناظر به کل موضوع حمل و نقل شهر تهران وجود دارد که بخشی از آن دوچرخه‌سواری است. ایده‌ای که قبلاً در این زمینه مطرح بود پاسخ نداد و الان دارند این امر را جبران می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار