صحرایی در پاسخ به پانا خبرداد:

استخدام ۱۱ هزار مربی پرورشی در سال جاری

رتبه‌بندی معلمان تا پایان اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبود ۵۰ هزار مربی پرورشی گفت امسال ۱۱ هزار نفر استخدام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۷۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
استخدام  ۱۱ هزار مربی پرورشی در سال جاری

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: ان‌شاالله رتبه‌بندی معلمان تا پایان اردیبهشت ماه تمام می‌‌شود. مساله رتبه‌بندی این بود که جمعیتی ۴۵ هزار نفره رتبه نگرفته بودند و تعدادی نیز اعتراض داشتند بر همین اساس تا ۱۱ اردیبهشت ماه فرصت اعتراض دادیم. رسیدگی به اعتراضات و اصلاح آیین‌نامه اولویت بعدی ماست.

وی با اشاره به اینکه نهاد تعیین‌کننده اصلاح آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش نیست بیان کرد: ما هر سال در شهریورماه رتبه‌بندی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا درباره تاکیدات مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های پرورشی نیز گفت: موضوع فعالیت‌های پرورشی از اولویت‌های اصلی سند تحول بنیادین است؛ متاسفانه ما قریب به ۵۰ هزار مربی پرورشی کم داریم؛ امسال ۱۱ هزار نفر استخدام خواهند شد اما این تعداد کم است و باید بیشتر باشد.

صحرایی گفت: وضعیت کنونی کمبود نیروی انسانی نگران‌کننده است و باید ساماندهی اصلاح شود. بر همین اساس ۲۸ هزار نفر استخدام شدند و برای ۲۷ هزار نفر نیز آزمون استخدامی داشتیم؛ امیدواریم با وجود تدابیر اتخاذ شده، سال تحصیلی را بهتر آغاز کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی می‌شوید گفت: ان‌شالله آقای رئیس جمهور بهترین گزینه را معرفی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار