در نشست اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان عنوان شد:

یکی از ارکان مهم در یادگیری، چگونگی آموزش است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۴ با بیان اینکه یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش استفاده موثر دانش‌آموزان از علم است، چگونگی آموزش را به عنوان یکی از ارکان مهم در یادگیری دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از ارکان مهم در یادگیری، چگونگی آموزش است

نشست اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد.

زمانی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، با اشاره به ویژگی های اخلاقی این شهید بزرگوار اظهار کرد: مردان بزرگ در طول تاریخ با گام های استوار خود سنگلاخ مسیر تکامل را هموار کردند و از گردنه های هول انگیز و خطرناک آن عبور کردند و پرچم کرامت و عزت انسانی را بر فراز قله های ایمان و دانش به اهتزاز در آوردند.

شهید مطهری چه در زمان حیات و چه اکنون الگویی کامل از تلاش و پشتکار است و با نگاهی به سیره این شهید می توان جایگاه تلاش و کار را مشاهده کرد.

زمانی نژاد در ادامه با تاکید بر لزوم شیوه های نوین معلمی تصریح کرد: امروزه یکی از اهداف آموزش و پرورش، استفاده‌ مؤثر دانش‌آموزان از علم و دانش است. چگونگی آموزش نیز یکی از ارکان مهم در امر یادگیری است که بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تدریس به تسهیل آن کمک زیادی می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح همسو در مدارس منطقه چهار و تشریح و تبیین این طرح ادامه داد: تشکیل گروه های دانشجویی در قالب این طرح در راستای بررسی و مطالعه سند تحول می تواند زمینه برنامه ریزی، اجرا، ایجاد بسترها و امکانات لازم در جهت اجرایی کردن اهداف سند تحول را فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار