اجرای طرح رهبران جوان باعث گسترش آموزش دانش‌آموزان در مدارس می‌شود

کرج (پانا) - طرح رهبران جوان طرحی مربوط به سازمان دانش‌آموزی است که با مشارکت دانش آموزان دختر و پسر در تمامی مقاطع تحصیلی با هدف گسترش آموزش فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در مدارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح رهبران جوان باعث گسترش آموزش دانش‌آموزان در مدارس می‌شود

جوانان، آینده سازان هر کشوری به حساب می آیند و همواره با افکار و ایده های جدید و مفید خود، با پشتکار فراوان در تلاش برای پیشرفت و موفقیت کشورشان هستند بنابراین سازمان دانش آموزی با برگزاری طرحی با عنوان طرح رهبران جوان به گسترش آموزش دانش آموزان در مدارس سازمان دانش آموزی پرداخته است.

در این راستا سازمان دانش آموزی شهرستان ساوجبلاغ، طرح رهبران جوان را با مشارکت بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر در هر سه مقطع تحصیلی در مدارس برگزار کرد تا با این کار جوانان را مورد حمایت آموزشی بیشتری قرار داده و آموزش دانش آموزان تشکل پیشتازان را در مدارس گسترش دهد.

دراین طرح دانش آموزان تحت آموزش های هلال احمر، صف جمع و فریادهای شادی، مخابره و جهت یابی قرار داده شده است تا با آموزش های بیشتر و بهتر این آینده سازها، برای موفقیت کشورشان با تمام توان تلاش کنند و هرگز ناامید نشوند تا آینده درخشان تر و آبادتری برای کشور عزیزمان ایران بسازند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا نصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار