در گفت‌وگو با پانا:

رضا نورمحمدی: پرسپولیس بزرگی‌اش را به رخ رقبا کشید

به بازیکنان پیکان انگ زدند/هیچ بازیکنی آخر فصل کم کاری نمی‌کند/۲ فینال در پیش داریم

تهران (پانا)- کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در مقابل هجمه‌ها و حواشی، بزرگی خود را به رخ رقبا کشیدند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رضا نورمحمدی: پرسپولیس بزرگی‌اش را به رخ رقبا کشید

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به دیدار دشوار پرسپولیس مقابل پیکان که با برتری سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: «پرسپولیس بعد از اینکه اختلاف امتیازی‌اش را از دست رفته دید و صدر جدول را از دست داد، به خودش آمد. بچه‌ها خیلی حرفه‌ای و با برنامه پیش رفتند و پا پس نکشیدند. بازی به بازی تمرکز و آرامش خود را حفظ کردند و تمام بازی‌های سخت‌شان را بردند. درست است که با حداقل گل ۳ امتیاز را گرفتند اما مهم این بود که توانستند انگیزه و روحیه خود را حفظ کنند. بزرگترین بازی که پرسپولیس برد،دربی مقابل استقلال بود که واقعا یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شد. خیلی‌ها فکر می‌کردند شاید استقلال شانس بیشتری داشته باشد اما بازیکنان ما با تجربه و شخصیت قهرمانی که داشتند، این بازی را بردند.»

وی افزود: «وقتی پرسپولیس دربی را برد، شانس خودش را بیشتر کرد. شاید وقتی اختلاف امتیازی از دست رفت، شانس ما خیلی کم شده بود و به ظاهر بازی‌های سپاهان خیلی راحت تر بود. اما ملوان در اصفهان یقه سپاهان را گرفت و پرسپولیس صدرنشین شد. در لیگ هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. پرسپولیس اگر خیلی بازی‌ها را یک هیچ برده، حرفه‌ای برده است و امیدوارم در دو فینال باقیمانده هم بتوانیم پیروز شویم و جام را بگیریم. واقعا امسال بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و فشار زیادی روی آنها بود. مقاطع زیادی هم لیگ تعطیل شد و لیگ فرسایشی داشتیم.»

کاپیتان پیشین پرسپولیس ادامه داد: «در فوتبال ما عادی است که وقتی تیم‌ها عقب می‌افتند، برای به هم زدن تمرکز بازیکنان و تیم صدرنشین دست به هر کاری بزنند. خیلی‌ها تلاش کردند تا آرامش پرسپولیس را بگیرند اما بازیکنان ما باتجربه هستند و خیلی حواشی بدتر از این را هم پشت سر گذاشتند. بچه‌ها سعی کردند مصاحبه نکنند و تیم آرامش داشته باشد. عبور از این حواشی کار سختی بود اما پرسپولیس بزرگی اش را به رخ رقبا کشید.»

رضا نورمحمدی گفت: «پیکان تیم خیلی خوب و جوانی دارد. مربی‌شان آدم فنی و کار بلد است. آنها می‌خواستند آخر فصل جلوی پرسپولیس که ویترینی برای بازیکنان جوان حریف بود، خودشان را نشان دهند. سعی کردند با تلاش مضاعف انگ تبانی به آن‌ها نخورد. آنها می‌خواستند ثابت کنند که سالم بازی می‌کنند و نتیجه می‌خواهند. پرسپولیس بازی سختی را برد. نیمه دوم سراپا حمله بود و با پنالتی برد. خیلی زودتر باید داور پنالتی می‌گرفت. خدا را شکر که بردیم و توانستیم این بازی دشوار را پشت سر بگذاریم.»
وی افزود: «داوران می‌دانند که هفته‌های حساسی پیش رو دارند. سعی می‌کنند با دقت سوت بزنند تا حق تیمی ضایع نشود. از شدت دقت، متاسفانه برخی صحنه‌ها را نمی‌بینند و دقیقا هم بازی با پیکان داور می‌ توانست خیلی زودتر پنالتی روی صادقی بگیرد. روی داوران هم فشار است. ۳ تیم مدعی واقعا تلاش زیادی برای قهرمانی می‌کنند. تا هفته آخر چیزی مشخص نیست و باید هر دو بازی را ببریم. پرسپولیسی‌ها روی بنیادی فر هم حساسیت داشتند و خدا را شکر اشتباهش باعث از دست رفتن صدر نشد.»
کاپیتان پیشین پرسپولیس تصریح کرد: «متاسفانه اخلاق بدی است که به بازیکنان پیکان انگ تبانی زدند و آنها را جریحه‌دار کردند. آخر فصل بازیکنی نمی‌آید، کم کاری کند. همیشه ۵ بازی آخر لیگ در ذهن مربیان باقی می‌ماند. بازیکنان پیکان هم عالی بودند و دوندگی زیادی داشتند. آنها اگر مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار نگیرند و از تیم‌شان جدا نشوند، فصل آینده تیم قلدری خواهند بود. این سخت‌ترین بازی پرسپولیس بود که خدا را شکر بردیم. آقا یحیی کارش را بلد است.»

رضا نورمحمدی گفت:«بازی سختی در پیش داریم و باید با تمرکز بالا به مصاف گل گهر برویم. آنها در جام حذفی هم به خصوص نیمه دوم عالی بودند. اما خوبی تیم آنها این است که فوتبال بازی می‌کنند. البته نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. آنها چند هفته است که نتیجه نگرفتند و با تمام وجود برای جبران می‌آیند. پرسپولیسی‌ها می‌دانند که هر چه دارند باید در این دو بازی بگذارند تا به جام برسند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار