برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی در جنوب پایتخت

تهران (پانا) - فرهنگسرای بهمن با اجرای نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» در قالب نمایشگاه صنایع دستی، سوغات محلی و موسیقی اقوام ایرانی در کنار آیین گلاب گیری، به مدت دو هفته میزبان شهروندان است.

کد مطلب: ۱۳۷۰۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی در جنوب پایتخت

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ آیین گلاب گیری به همراه اجرای برنامه‌های میدانی از جمله موسیقی اقوام ایرانی، بازی و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، قرعه کشی و اهدای جوایز برای بازدیدکنندگان و عکس یادگاری خانوادگی در محیط شبیه سازی شده «کاشان قدیم» با سازه های چوبی و خشت گل آکنده از گل های محمدی؛ بخش اصلی جشنواره «گل و گلاب» را تشکیل می دهد. این جشنواره شامل 60 غرفه ی نمایشگاهی صنایع دستی استان‌ها، سوغات و محصولات متنوع محلی و فرهنگی اقوام ایرانی است.
گفتنی است، نوزدهمین جشنواره« تهران» به منظور آشنایی شهروندان با سبک زندگی اقوام و تنوع فرهنگی ایران اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در چهار نقطه از پایتخت در حال اجرا است و از روز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا جمعه پنجم خرداد ماه به مدت دو هفته از ساعت ۱۱ تا ۲۲ با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 16 و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.
علاقه مندان و خانواده ها برای بازدید از برنامه های این جشنواره می توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55058892-021روابط عمومی فرهنگسرای بهمن تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار