معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش خبرنگار پانا شهرستان ملارد در عهدواره سراسری چله مهدویت 

ملارد(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از کسب مقام برتر توسط خبرنگار پانا ملارد در جشنواره عهدواره سراسری چله مهدویت و گرایش خوانش متن ادبی، برای دومین سال متوالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش خبرنگار پانا شهرستان ملارد در عهدواره سراسری چله مهدویت 

رضاحضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: زهرا عین‌آبادی؛ خبرنگار پانا ملارد در جشنواره عهدواره سراسری چله مهدویت، گرایش خوانش متن برای دومین سال متوالی رتبه برتر را کسب کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده و شهرستان قرچک دبیر بخش خوانش متن ادبی بوده و پس از داوری از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

این مقام مسئول افزود: طبق گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک و دبیر جشنواره عهدواره چله مهدویت در بخش خوانش متن ادبی، امسال افزایش دوبرابری در تعداد آثار و نفرات مشاهده شده که مجموع تعداد آثار ارسالی ۵۳۴ اثر از ۳۴۵ هنرمند سراسر کشور بوده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تصریح کرد: پس از داوری توسط هیئت محترم داوری ۲۲ نفر در سراسر کشور رتبه برتر را در بخش خوانش متن ادبی کسب کردند که خانم زهرا عین‌آبادی برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در این زمینه شد، همچنین موضوعات جشنواره عهدواره سراسری چله مهدویت، امید به آینده در جامعه مهدوی، عدالت‌محوری به عنوان شاخصه مهم، انقلاب اسلامی ایران به عنوان زمینه‌ساز انقلاب موعود، حرکت به سمت گام دوم انقلاب و جایگاه منجی در سایر ادیان آسمانی است.

خبرنگار : سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار