رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش:

معلمان سربازان گمنام نظام هستند

زنجان(پانا)-رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش هویت زدایی و آرمان زدایی را دو هدف اصلی دشمن عنوان کرد و گفت معلمان و جامعه فرهنگی در این جنگ به مثابه‌ی سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان سربازان گمنام نظام هستند

مجتبی همتی فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش در مراسم متمرکز هفته گرامیداشت مقام معلم در استان زنجان اظهار داشت : معلمان به فرموده مقام معظم رهبری سربازان گمنام نظام هستند.

وی با اشاره به اجرای برنامه معلم ماندگار اظهارداشت : اجرای برنامه تاریخ شفاهی و انتخاب معلم ماندگار در زمان حیات این معلمان عزیز در استان زنجان کار بدیع و نویی می باشد و باید از ظرفیت پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت به بهترین نحو استفاده نمود.

همتی فر اظهار داشت: هویت زدایی و آرمان زدایی دو هدف بزرگی هستند که دشمنان ایران بر روی آن تمرکز کرده اند و نقش تربیتی معلم در تمام روزگار بدون انکار است .

وی با اشاره به اینکه تجلیل از معلمان نباید به یک هفته و روز محدود شود، اظهار داشت : روز معلم نباید به یک روز محدود شود و کل سال باید فرهنگ تقدیر و تشکر از معلمان نهادینه شود .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود اظهار داشت : بایدائتلاف بزرگی میان دستگاه‌های مختلف استان ایجاد شود تا آموزش و پرورش به اهداف خود برسد.

همتی فر در پایان سخنان خود تاکید کرد : زیربنای تربیت ، از دوران کودکی شروع می شود و نباید به این فرایند به صورت انتزاعی نگاه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار