امکان بازدید گروه‌های دانش‌آموزی از نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردهای هوافضای سپاه در قم

قم(پانا)- گروه‌های دانش‌آموزی می‌توانند در فاصله 20 اردیبهشت تا 5 خرداد از نمایشگاه تازهوترین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم بازدید کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امکان بازدید گروه‌های دانش‌آموزی از نمایشگاه تازه‌ترین دستاوردهای هوافضای سپاه در قم

همزمان با چهل و یکمین سالگرد فتح خرمشهر، نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران از 20 اردیبهشت تا 5 خرداد در محل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برپا می شود.

این نمایشگاه صبح ها از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 13:30 تا 21:00 (بجز ساعت 18:30 تا 20 برای اقامه نماز) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گفته سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، تمامی گروه‌های بیش از 10 نفر از جمله دانش آموزان می‌توانند هم در نوبت صبح و هم در نوبت بعدازظهر از نمایشگاه بازدید کنند که لازم است زمان بازدید خود را از قبل با تلفن 09046093323 هماهنگ کنند.

وی ادامه داد: بازدید انفرادی و خانوادگی فقط در نوبت بعدازظهر امکان‌پذیر است که برای این مورد نیز لازم است هر نفر با مراجعه به آدرس
https://b2n.ir/n69385 ثبت‌نام کند.

جعفری با بیان اینکه هر سانس بازدید 30 دقیقه است، گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه، طبق زمان بندی اعلام شده به باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس واقع در میدان مفید، ابتدای بلوار شهید عماد مغنیه، پشت ایستگاه آتش نشانی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار