واریز کمک نقدی هلال احمر به حساب ۲۸۰۰ خانوار زلزله‌زده در خوی

تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد که روز گذشته و همزمان با آغاز هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان دو هزار و ۸۰۰ خانوار متاثر از زلزله در خوی واریز شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
واریز کمک نقدی هلال احمر به حساب ۲۸۰۰ خانوار زلزله‌زده در خوی

به گزارش هلال احمر، وحید سلیمی‌ در این‌باره گفت: خانوارهایی که کمک نقدی هلال احمر به حسابشان واریز شده است؛ بیشترین خسارت را از زلزله سال گذشته در شهرستان خوی دیده‌اند و فهرست آن‌ها توسط استانداری و بنیاد مسکن آذربایجان غربی تهیه شده است. بر اساس لیستی که در اختیار هلال احمر قرار داده شد؛ روز گذشته مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان دو هزار و ۸۰۰ خانوار واریز شد که مجموع آن هفت میلیارد تومان است.

سلیمی‌گفت: این مبلغ از منابع داخلی سازمان داوطلبان و همچنین کمک‌های مردمی‌به هلال احمر ناشی از فراخوان‌های جذب کمک به زلزله‌زدگان خوی، تامین شده است.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: هلال احمر تنها به پرداخت کمک‌های نقدی اکتفا نمی‌کند و در هفته گذشته پروژه عام‌المنفعه ساخت و تجهیز آزمایشگاه مرجع در خوی آغاز شد. این آزمایشگاه توسط هلال احمر و با کمک خیرین حقیقی و حقوقی با بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، در حال آماده‌سازی ساختمان و همچنین خرید تجهیزات تخصصی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار