داوری آثار راه‌یافته به جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در خراسان‌ شمالی آغاز شد

بجنورد (پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی خراسان‌شمالی گفت جشنواره امید فردا با بیش از ۸۰ رشته در بخش‌های ۶ گانه هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی و نقد آثار ادبی و هنری ویژه دانش‌آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم به دو صورت موضوعی و آزاد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
داوری آثار راه‌یافته به جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در خراسان‌ شمالی آغاز شد

امید ایزانلو بیان کرد: جشنواره امید فردا از اوایل بهمن ۱۴۰۱ در سه مقطع تحصیلی با مرحله آموزشگاهی آغاز شده و مرحله شهرستانی آن تا هفته سوم فروردین ۱۴۰۲ ادامه داشته که آثار راه یافته به مرحله استانی در اردیبهشت ماه با گرایش های مختلف مورد ارزیابی هیئت داوران قرار می گیرند.

ایزانلو تصریح کرد: آثار دانش آموزان متوسطه دوم با کسب رتبه اول استانی می توانند به مرحله کشوری راه پیدا کنند و آثار مدارس سه مقطع تحصیلی در دو رشته نقاشی همگانی و سرود همگانی نیز می توانند تا مرحله کشوری به رقابت بپردازند.

رییس اداره فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی خراسان شمالی تاکید کرد: هیئت داوران چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در مرحله استانی خراسان شمالی متشکل از داوران برجسته و اساتید هنرمند آموزش و پرورش، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان است که خوشبختانه هنرمندان ملی و بین المللی نیز در جمع هیئت داوران حضور دارند.

خبرنگار : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار