‌در گفت‌وگو با پانا؛

مرتضی فنونی‌زاده: سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است

نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم/ خیلی‌ها دنبال به هم زدن تمرکز پرسپولیس هستند/ حرف‌های مهدی را تائید نمی‌کنم

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است، سرخپوشان ۳ فینال پیش‌رو دارند و سرنوشت قهرمانی دست خودشان است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مرتضی فنونی‌زاده: سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس است

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به بازی امروز پرسپولیس با پیکان گفت: «پرسپولیس ۳ بازی خیلی مهم و د رواقع فینال پیش رو دارد که اولین آن، بازی با پیکان است. در این راه نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. خیلی باید بچه‌ها مراقب باشند تا اسیر حواشی نشوند. خیلی‌ها دنبال این هستند تا تمرکز پرسپولیس را به هم بریزند. الان هم این بحث میزبانی پیکان پیش آمد. حق با پرسپولیس است. همه در این هفته‌ها دارند از امتیاز حضور تماشاگر استفاده می‌کنند. میزبان باید ورزشگاهی انتخاب کند تا استاندارد باشد و میهمان بتواند از تماشاگران خودش سود ببرد.»

وی افزود: «خدا را شکر بازی در آزادی انجام می‌شود. امیدوارم بچه‌ها مثل بازی رفت موقعیت‌سوزی نکنند. آن بازی هم حریف خیلی بسته بازی کرد. باید در چنین بازی‌هایی خیلی سریع گل بزنیم تا حریف نتواند بازی را ببندد. هرچه توان بچه‌ها دارند باید بگذارند تا این ۳ بازی را با برد بیرون بیایند. سرنوشت قهرمانی دست ماست و نباید به‌راحتی از دست بدهیم. سپاهان بازی‌های آسانی دارد و کوچک‌ترین لغزشی باعث از دست رفتن جام می‌شود.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «ماقبل از دربی شانس کمی داشتیم. اما بچه‌ها چند هفته قبل روی نوار پیروزی افتادند و نتایج خوبشان باعث شد تا صدرنشین تحت‌فشار قرار بگیرد. دربی هم که واقعاً ویژه بود. من نزدیک بیست دربی بازی کردم که فقط یکی از بازی‌ها فینال بود. بقیه بازی‌ها یا ما صدر بودیم و آن‌ها رده‌های پایین یا برعکس. مهدی ماقبل از دربی حرفی زد که اصلاً تائید نمی‌کنم. ما باید به رقیب احترام بگذاریم. همه فکر می‌کردند استقلال راحت ببرد اما این بازی همیشه ویژه است و ربطی به شرایط تیم‌ها ندارد. خدا را شکر بردیم و آن‌طرف هم ملوان یقه سپاهان را گرفت. دربی واقعاً یک شطرنج بود. ساپینتو هرکاری کرد، یحیی بدل زد. تعویض خیلی خوبی انجام داد و بچه‌ها می‌خواستند ببرند.»

مرتضی فنونی‌زاده گفت: «پرسپولیس بعد از سال‌ها صاحب یک مهاجم خوب مثل لوکادیا شد اما حیف فراری‌اش دادند. این مهاجم برزیلی اما واقعاً نمی‌دانم با تائید چه کسی جذب‌ شده است. اگر خدای‌ناکرده پرسپولیس قهرمان نشود، هواداران کسانی که چنین خریدی کردند را رها نمی‌کنند. الان شنیدم پول تیم‌های پایه ما پرداخت‌ نشده است. آن‌وقت چنین بازیکنی باید پول مفت بگیرد. نمی‌خواهم حالا که پرسپولیس صدرنشین است و به قهرمانی نزدیک شده، حرفی بزنم که به هواداران بربخورد. آن‌ها واقعاً یار اول و صاحب پرسپولیس هستند و با حمایت آن‌ها امیدوارم امسال بتوانیم جام را بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار