رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

معلمین پیامبران علم و دانش هستند

مشهد (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی عنوان کرد جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست. معلمین پیامبران علم و دانشند و با معجزه خود باعث رویش نهال علم و اندیشه در باور انسان‌ها می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۶۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمین پیامبران علم و دانش هستند

حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: «معلم پیر انقلاب، امام راحل، در شان معلم می‌فرمایند: «مقام معلم مقام والایی است، مقامی بالا تر از مقام معلم نیست. مقام معظم رهبری نیز در این باره می‌فرمایند: «واژه معلم، جزو واژه‌های مقدس است. در جامعه ما، که اساس در تعلیم و تزکیه و تربیت قشرهای گوناگون است، معلم مقام ویژه‌ای دارد.»

وی در پاسخ به پانا گفت: «یکی از آرزوهایی که من از دوران پنجم ابتدایی داشتم انتخاب شغل معلمی بود که یادم است انشایی که من نوشتم در رابطه با اینکه چه شغلی را شما انتخاب خواهید کرد من شغل معلمی را نوشتم و با عشق آن را انتخاب کردم و خوشحالم که به عنوان یک معلم توانستم در این عرصه ورود پیدا کنم.»

محمد زاده ادامه داد: «امیدوارم که توانسته باشم به وظیفه اصلی که رسالت معلمی است، عمل کنم و از خدا کمک می خواهم توفیق بدهد در این پست و سمتی که خادم دوستان هستم، کارهای خوبی از زحمات و جلوه‌های خوب معلمی که همه معلم های ما نمونه هستند را اطلاع رسانی دقیق داشته باشم و قدردان زحمات معلمان‌ باشم.»

وی در پایان این روز بزرگ را به تمام دلسوزان متعهد جامعه که با تلاش خودشان پایه های علم و دانش را مستحکم می کنند و بی دریغ اندوخته هایشان را تقسیم می کنند، تبریک گفت و از خداوند برای این عزیزان سلامتی را خواست.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار