جشنواره عکس و فیلم «رویش» ویژه نوجوانان در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - نخستین جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی «رویش» ویژه نوجوانان 10 تا 15 سال در قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره عکس و فیلم «رویش» ویژه نوجوانان در قم برگزار می‌شود

نخستین جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی «رویش» به همت بسیج هنرمندان استان قم و برخی دستگاه‌های فعال در آموزش و پرورش ویژه دختران و پسران دانش آموز 10 تا 15 سال برگزار می شود.

موضوعات آثار ارسالی جشنواره در زمینه های اخلاقی (مثل احترام به پدر و مادر یا خدمت رسانی به همسایه یا اهل محل و...)، اجتماعی (امر به معروف اقامه نماز، احترام به یکدیگر، نهی از منکر، صرفه جویی و...)، شهید و شهادت (معرفی شهید محله، وصیت نامه شهید، مصاحبه با والدین شهدا)، خانواده (کمک به پدر و مادر، از خود گذشتگی، مهربانی، نظم در خانه، انجام کارهای خانه و...)، مدرسه (احترام به معلم، فعالیت های فرهنگی، بسته معیشتی، همدلی، سرود، نماهنگ و...) تعیین شده است.

همچنین موضوع عفاف و حجاب شامل مواردی همچون چشم پاکی، صداقت، امانتداری، چادر نماز، چادر، محرم و نامحرم و... نیز به عنوان بخش ویژه مسابقه موبایلی رویش معرفی شده است.

مهلت ارسال آثار تا ١۵خرداد ماه سال جاری اعلام شده و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، گزارش ویدئویی، کلیپ و پوستر و عکس‌نوشته از طریق شماره 09109706450 در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

همچنین آدرس honarnameqom@ کانال سازمان بسیج هنرمندان قم در شبکه‌های اجتماعی جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزییات مسابقه اعلام شده است.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار