مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در هفته معلم خبر داد:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در ملارد

ملارد(پانا) - مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از برگزاری مسابقات والیبال بین پنج تیم از بانوان فرهنگی این شهرستان، در هفته معلم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در ملارد

سجاد حسین‌زاده، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در تشریح این خبر گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین همکاران و ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین آنان است و اگر به دنبال رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین هستیم باید از پتانسیل معلمان در همه حوزه‌ها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در هفته معلم، پنج تیم والیبال، از بانوان فرهنگی این شهرستان در سالن حضرت رقیه(س) با هم به رقابت پرداختند. در این رقابت، همکاران دبیرستان غیرانتفاعی مریم رتبه اول را کسب کردند.

مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ادامه افزود: اعضای تیم مدرسه مریم را خانم‌ها نسترن ولی‌پور، آرزو گودرزی، معصومه گوهری، مرضیه دهقان‌زاده، مرجان حمزه‌لویی، نسرین آذری،فرشته خوانچه سپهر از دبیرستان مریم تشکیل داده بودند.

این مقام مسئول گفت: کسب رتبه دوم به بانوان فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد اختصاص یافت و رتبه سوم از این مسابقات را به صورت مشترک همکاران آموزشگاه حضرت زینب(س) و دبیرستان طیبه کسب کردند.

حسین‌زاده در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله بتوانیم چنین برنامه‌هایی را که باعث ترویج صمیمیت و دوستی بیشتر بین فرهنگیان و باعث ایجاد روحیه شور و نشاط و سرزندگی می‌شود را گسترش دهیم و این برنامه‌ها که موجب توسعه ورزش برای سلامتی و ابزاری برای تندرستی جسم و روح آنان است، استمرار پیداکند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار