مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

شهدا الگوی حسنه و تربیتی هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت شهدای دانش‌آموز و فرهنگی الگوی حسنه و تربیتی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهدا الگوی حسنه و تربیتی هستند

علی مطهری روز پنجشنبه در آیین تجدید میثاق فرهنگیان ارومیه با آرمان‌های شهدا افزود: جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است تاکیدی برای اشاعه و ترویج رشادت‌های ۷۷۷ دانش آموز و ۱۴۳ شهید این نهاد و سایر شهدایی است که جان خود را نثار صیانت و حفاظت‌ از کیان اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۶۸۰ هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: توجه به تربیت تمام ساحتی مطرح در سند تحول بنیادین راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود چرا که این سند برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی با زیربنای بسیار محکم است.

مطهری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان استان و سایر استان‌های کشور اظهار کرد: به گفته رهبر انقلاب معلمان سربازان گمنام کشور هستند و لازم است با این توصیف در مسیر تحقق اهداف تعیین شده استوارتر گام بردارند.

در این آیین معنوی که به مناسبت هفته نکوداشت مقام معلم انجام شد فرهنگیان بعد از نثار فاتحه به ارواح مطهر شهدا اقدام به غبار روبی و نثار شاخه گل بر مزار شهدای ارومیه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار