سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

مهمترین دستورکار آموزش‌وپرورش طراحی نقشه راه برای سند تحول بنیادین است

حضرت آقا تذکر جدی به کسانی دادند که در کمک به آموزش و پرورش تردید می‌کنند/ موضوع اصلاح برنامه درسی و کاهش زمان در بخش آموزش و افزایش زمان در بخش مهارتی و عملی مورد توجه مقام معظم رهبری بود

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دیروز روز تاریخی برای نظام تعلیم و تربیت بود، مهمترین دستورکار آموزش و پرورش، طراحی نقشه راه برای سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین دستورکار آموزش‌وپرورش طراحی نقشه راه برای سند تحول بنیادین است

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیروز روزی تاریخی برای نظام تعلیم و تربیت بود. حضرت آقا فرمودند که هیچ پیشرفتی در کشور بدون آموزش و پرورش ممکن نیست و تذکر جدی به کسانی دادند که در کمک به آموزش و پرورش تردید می‌کنند. یکسری نکات بسیار راهبردی را اعلام کردند.

وی افزود: مهمترین دستوری که داریم، طراحی نقشه راه برای سند تحول بنیادین است؛ طراحی شاخص‌های کمی و کیفی برای اندازه‌گیری میزان پیشرفت در سند تحول بنیادین است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع اصلاح برنامه درسی و کاهش زمان در بخش آموزش و افزایش زمان در بخش مهارتی و عملی مورد توجه مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: یک دستور به دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین داده شده که فوراً کارگروه طراحی نقشه و شاخص‌ها را گردآوری کنند و یک دستور هم به دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش داده شده که سازوکار اجرای سند تحول بنیادین را پس از 10 سال طراحی کنند.

صحرایی با بیان اینکه هدیه ویژه‌ای که پیشتر اعلام شد، به معلمان داده شد، گفت: ما شرمنده معلمان هستیم که این هدیه به قدری نبوده است که گفته شود اما نشان‌دهنده احترام و توجه ویژه رئیس‌جمهوری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار