پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت هفته معلم

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت هفته معلم

متن پیام علی موحدی به شرح زیر است:

نون والقلم ومایسطرون

دوازدهم اردیبهشت که به پاسداشت و گرامیداشت خدمات همیشه فروزان فیلسوف گرانقدر و معلم فرهیخته شهید مرتضی مطهری(ره)، به عنوان و نشان "معلم" نامگذاری شده است، فرصت و مجال تکریم و تجلیل از مجاهدت‌های مومنانه‌ی افسران سپاه پیشرفت کشور، طلایه‌داران تبیین و روشنگری و جلوه‌های رخشان و درخشان شجره طیبه سعادتمندی هستند.

حدیث شریف نبوی "انی بعثت معلما"، به تنهایی گویا و هویدای عظمت دریای بیکران و عمیق معلم است که در قالب و قاموس "تعلیم و تربیت"، رسالت خطیر پرورش انسان در تراز آرمان‌های اسلامی و باورهای انقلابی را بر عهده دارد.

دولت ایران قوی که برآمده از ایمان انقلابی مردم به جبهه انقلاب اسلامی است، همواره با تاکید موکد بر نقش برجسته معلم در تحولات اجتماعی و حرکت دهی به قطار پیشرفت کشور، کوشیده است تا جد و جهد عالمانه فرهنگیان در جهاد تعالی میهن را پاس داشته و زمینه ارتقا کرامت معلم در جامعه را فراهم آورد. بی‌تردید میوه‌دهی قانون رتبه‌بندی در دولت آیت‌الله رییسی پس از اطاله‌ای یازده ساله، نشانی از رویکرد روشن دولتمردان نسبت به فرهنگیان دارد.

اینجانب فرارسیدن هفته بزرگ مقام رفیع و جلیل معلم را به همه همکاران گرامی در سراسر استان تبریک گفته و با خضوع و خشوع، کوشش‌های صادقانه آنها را برای اعتلای فرزندان استان و تربیت نسلی پیشرو و آگاه می‌ستایم.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام فرهنگی، معلمان همیشه‌ تاریخ، سلامتی همواره‌ مقام معظم رهبری، بزرگ معلم اخلاق و بصیرت بخشی جامعه را از خداوند منان خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار