معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

مهم‌ترین وظیفه همگان حفظ سرمایه دانش‌آموزی و صیانت از مدرسه به عنوان مهمترین پایگاه است

اسلامشهر (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت،در برنامه هفتم توسعه کشور با برنامه‌ریزی منظم، توجه به معلم و آموزش و پرورش دیده شده و مهم‌ترین وظیفه همگانی، حفظ سرمایه عظیم دانش‌آموزی و صیانت از مدرسه به عنوان مهمترین پایگاه است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین وظیفه همگان حفظ سرمایه دانش‌آموزی و صیانت از مدرسه به عنوان مهمترین پایگاه است

سیدجواد حسینی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، در مراسم تجلیل از معلمان سرآمد شهرستان‌های استان تهران که در مجموعه باغ زندگی شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت مقام شامخ معلم در سخنانی اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله کشور در شرایط فعلی، توجه به امر مهم تعلیم و تربیت است و مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود در دیدار با معلمان بر این موضوع تأکید کردند.

وی بیان کرد: در راستای توجه به مسائل مهم محوری در آموزش و پرورش و در طول یک سال گذشته می‌توان به مواردی از جمله، دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم، معیشت و منزلت معلمان اشاره کرد و افزود، در برنامه هفتم توسعه کشور با برنامه‌ریزی منظم، توجه به معلم و آموزش و پرورش دیده شده و در مجموع مهم‌ترین وظیفه همگان حفظ سرمایه عظیم دانش‌آموزی و صیانت از مدرسه به عنوان مهمترین پایگاه است.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهر قدس و عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران نیز در سخنانی تأکید کرد: زیربنایی‌ترین پایگاه خدمت در نظام جمهوری‌اسلامی مدرسه است و معلمی کاری خدایی دارد و خداوند معلم اول بشر است و معلمان با استفاده از سیره پیامبران و امامان در تربیت نیروهای انسانی کارآمد تراز نظام جامعه اسلامی در حال تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت و مجلس می‌بایست به منزلت معلم توجه خاص داشته باشند و در جهت رفع دغدغه‌های معلمان کوشا باشند و بدانیم همه ما مدیون خدمات فرهنگیان در آموزش و پرورش هستند.

در این مراسم که مدیر کل آموزش و پرورش و شورای معاونان شهرستان‌های استان تهران، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان کشور و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، از مدیران،معلمان و مشاوران سرآمد شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار