علم، آغاز اقتدار انسان و تاثیر گذاری بر پدیده‌های جهانی است

بوشهر(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت علم ، آغاز اقتدار انسان و تاثیر گذاری بر پدیده‌های جهانی است و انسان بدون داشتن علم، توان شناخت صحیح را نخواهد داشت .

کد مطلب: ۱۳۶۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
علم، آغاز اقتدار انسان و تاثیر گذاری بر پدیده‌های جهانی است

آیت اله غلامعلی صفایی بوشهری در همایش اولین کار سوق ملی فراگیر فناوری هسته‌ای با بیان اینکه علم رابط اقتدار آفرین انسان در نظام پیرامونی است، اظهار کرد: اگر انسان علم داشته باشد، می‌تواند پدیده‌های مدیریتی را بشناسد و اگر علم نداشته باشد، بالعکس پدیده‌ها ما را مدیریت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه علم ماهیت انسان است و دانش هسته‌ای از علوم استراتژیک است، ادامه داد: دانش هسته‌ای علمی است که دارای مزایا و توانمندی‌های فوق العاده‌ای می باشد که می توان با ایجاد زیر ساخت‌ها در دانش‌های دیگر چون پزشکی، سیستم‌های نوین دفاعی و علوم دیگر تاثیر گذار بود.

امام جمعه بوشهر گفت : دانش هسته‌ای قطعا می تواند برای کشور اقتدار بیافریند و قدرت کشور را در تغییر تحولات، استفاده کار آمد و ثروت زا در پدیدهای در اختیار افزون کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: دانش هسته‌ای دانشی است که توان و اقتدار کشور در مدیریت عرصه‌های ‌پدیده‌های زیستی را بالا می‌برد.

وی اضافه کرد: کشورهایی که به دنبال مدیریت جهان هستند سعی می کنند دانش هسته‌ای را منحصر خود نمایند و به دنبال تبعیض علم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جمع دانش‌آموزان سمپادی تصریح کرد: کشور ما به دنبال انرژی صلح آمیز است و آینده جهان از آن دانش هسته‌ای است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نظم نوین آینده جهان یک نظم فوق العاده است، گفت: کشورها با توسعه این دانش می‌توانند نقش آفرینی ویژه داشته باشند و در نظم نوین آینده جهان موثر واقع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار