شهردار کاشمر در گفت و گو با پانا: 

اقبال بزرگ شهر کاشمر وجود فرهنگیان است

کاشمر(پانا) - شهردا شهر کاشمر ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت اقبال بزرگ شهر کاشمر وجود فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اقبال بزرگ شهر کاشمر وجود فرهنگیان است

اصغر کوهسرخی، شهردار کاشمر اظهار کرد: «اقبال بزرگ شهر کاشمر وجود فرهنگیانی است که به نحوی درخشان در عرصه آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان منطقه تلاش کرده‌اند.»

وی تصریح کرد: «همگان باور داریم معلمی ادامه راه انبیاء است، آموزگاران و دبیران کاشمر به خوبی در این مسیر ایفای نقش کرده‌اند. حضور پر تلالوی این فرهیختگان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است. این قشر پویا الگوی مطلوبی برای دفاع از ایران اسلامی محسوب می‌شوند. همه شاهد تلالوی ایشان در دوران دفاع مقدس بودیم.»

وی افزود: «معلمان کاشمر دارای توانمندی‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مدیریتی هستند، گواه این مطلب حضور ایشان در مجموعه‌های نظیر شوراهای اسلامی، مدیریت شهری و هدایت نهادها و شرکت‌های مختلف است.

کوهسرخی تاکید کرد: «خویش را بسان همه شهروندان شریف کاشمر، وامدار معلم‌ها و کارکنان خدوم آموزش و پرورش می‌دانم. قدردان این پرچمداران مبارزه با جهل و نادانی هستم.»

شهردار شهر کاشمر در پایان گفت: «باور دارم هر کشور برای پیشرفت و بالندگی نیازمند کادر آموزشی متعهد و متخصصی چونان معلمان غیرتمند ایران اسلامی است. ضمن بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری و تک تک معلم های شهید، روز معلم به معلم‌ها، آموزگاران و دبیران کاشمر تبریک عرض می‌کنم. یقین با وجود شما خوبان، کاشمر بیش از پیش لایق بهترین هاست.»

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار