بخشدار جلگه‌رخ:

تولیدات دانش‌آموزان هنرستانی در راستای رشد تولید و مهار تورم است

جلگه رخ(پانا) - بخشدار جلگه‌رخ عنوان کرد تولیدات دانش‌آموزان هنرستانی در راستای رشد تولید و مهار تورم است و قابلیت ارائه در بازار را دارند.

کد مطلب: ۱۳۶۸۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تولیدات دانش‌آموزان هنرستانی در راستای رشد تولید و مهار تورم است

نمایشگاه هفته مشاغل با حضور مسئولین منطقه و استانی، دانش آموزان و اولیا، هنر آموزان و هنرجویان با ارائه محصولات هنرجویان هنرستان های منطقه جلگه رخ، در سالن اجتماعات هنرستان بنت الهدی رباط سنگ افتتاح شد.

حیدر میرزابیگی، بخشدار جلگه ره در جریان بازدید از این نمایشگاه گفت: مقام معظم رهبری سال جدید را سال رشد تولید و مهار تورم نام گذاری کردند و تولیدات دانش آموزان هنرستانی در راستای رشد تولید و مهار تورم است و قابلیت ارائه در بازار را دارند و هنرستان های اموزش و پرورش اولین ومهمترین گام برای آموزش و رشد تولید هستند.

بخشدار جلگه رخ افزود: باید با کیفیت بخشی به تولیدات هنرستان ها، شرایط فروش آنها مهیا شود و بخشداری آماده است تا با هماهنگی آموزش و پرورش و سایر دستگاه بازارچه های محلی و فصلی را در اختیار دانش آموزان و فارغ التحصیلان هنرستان ها قرار دهد تا با فروش محصولات هنرستانی، علاوه بر کسب در آمد و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در دانش آموزان، گامی باشد برای رشد تولید و تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم در سال جدید.

شایان ذکر است در جریان نمایشگاه هفته مشاغل در جلگه رخ، علاوه بر آنکه هنرجویان به ارائه و فروش تولیدات خود پرداختند، بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز با رشته ها و هنرستان های منطقه بیشتر آشنا شدند.

دانش آموز خبرنگار زهرا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار