رادیویی‌ها 27 سالگی رادیو فرهنگ را جشن گرفتند

تهران (پانا) - رادیوفرهنگ در حالی بیست و هفتمین سالروز تاسیسش را جشن گرفت که پیشکسوتان رادیویی از خاطراتشان گفتند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رادیویی‌ها  27 سالگی رادیو فرهنگ را جشن گرفتند

مراسم بیست و هفتمین سالگرد رادیو فرهنگ در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو با حضور مدیر شبکه رادیو فرهنگ، قائم مقام معاونت صدا، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، رییس سازمان فرهنگی اکو،پیشکسوتان، گویندگان و اهالی رادیو فرهنگ برگزار شد.
شبکه رادیویی فرهنگ دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در استدویو شماره یک ساختمان شهدای رادیو میزبان خانواده بزرگ رادیویی هایی بود که در این شبکه فعالیت دارند و در این مراسم صداهای ماندگار و بازیگران رادیو، تولد 27 سالگی شبکه ای را به جشن نشستند که دومین کانال رادیویی است و سالها به رادیو دو و رادیو مجلس نامیده میشد ؛ بهروز رضوی،مریم واعظ پور و امیر نوری از پیشکسوتان صدا و عباس محبی، منوچهرآذری و علیرضاتابان از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند و نگین خواجه نصیر و مهدی محمدیان اجرای برنامه را برعهده داشتند.

رادیوفرهنگ برای تحقق سند ملی تحول برنامه ریزی دارد

در ابتدای این برنامه سیدمرتضی کاظمی دینان مدیر شبکه رادیویی فرهنگ ضمن خیرمقدم به میهمانان به عنوان میزبان این مراسم گفت: در بیست و هفت سالگی رادیو فرهنگ برنامه‌های شاخص شبکه ارتقا یافت تا به اهداف سند ملی تحول نزدیک‌تر شود.
وی ادامه داد:در سالی که گذشت رادیو فرهنگ با همدلی همه همکاران و تقویت روحیه همراهی و رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در همه مقاطع خوش درخشید که حضور در جشنواره های مستند رادیویی پژواک، کتاب و رسانه ، حضور فعال در جشنواره های کتاب، فیلم ،شعر و تئاتر و موسیقی فجر، همچنین گرامیداشت چهره ها و مفاخر ادبی و هنری و فرهنگی کشور ومراسم بزرگداشت شعرای بزرگی چون حافظ و سعدی . نظامی و مولوی و عطار نیشابوری و ..فعالیت های چشمگیری داشت.
کاظمی دینان ادامه داد: در این سال برنامه جدید «پویش» برای مطالبه‌گری خواسته‌های فرهنگی و اجتماعی مردم راه‌اندازی شد. این برنامه نتایج مثبتی در حل مشکلات مردم داشت. برنامه‌های جدید «هنرنامه»، «کتاب فرهنگ»، «سرگذشت»، «رنج‌ها و نبردها»، «صدای شاعر»، «گلبانگ سربلندی»، «رهنمون»، «خیابان فرهنگ» و «بنیان فردا» پخش شد. همچنین در ماه رمضان برنامه‌های «دست دعای بهار» و «چشمه نوش» شنیدنی بود واز مخاطبان بازخوردهای مثبتی داشتیم.

مدیر رادیوفرهنگ با اشاره به بهره گیری این شبکه رادیویی از سکوها و پیام رسان های ایرانی گفت: حضور برجسته و موثر در فضای مجازی در سال ۱۴۰۱ تجربه کردیم و کانال شبکه فرهنگ در پیام رسان های داخلی رشد چشمگیری داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار