انتقاد از نحوه تاثیر امتحانات شبه‌نهایی بر نمرات مستمر دانش‌آموزان/ فیلم

تهران (پانا) - دانش آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران از نحوه تاثیرگذاری امتحانات شبه نهایی بر نمرات مستمر دانش‌آموزان پایه دوازدهم انتقاد کرد و خواستار اکتفا نکردن به امتحانات کذا و در نظر گرفتن چگونگی فعالیت دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد  از نحوه تاثیر امتحانات شبه‌نهایی بر نمرات مستمر دانش‌آموزان/ فیلم

زکیه فعله‌گری، دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران، مجری صداوسیما و بازرس هیئت رئیسه مجمع عالی فاطمی بسیج دانش‌آموزی کشور که خود در پایه دوازدهم رشته تجربی تحصیل می‌کند در برنامه باشگاه امید و به عنوان عضو میز آموزش و پرورش در این برنامه اذعان کرد: بهتر است نحوه فعالیت دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی در نظر گرفته شده و به نتیجه امتحانات شبه نهایی برگرفته از دل استرس کنکور، امتحانات نهایی و دروس سخت این پایه اکتفا نشود.

فعله‌گری با اشاره به فشار روانی وارده به دانش‌آموزان پایه دوازدهم اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با تعطیلات بسیاری رو به رو بود و دبیران نتوانستند کتب درسی را تا جمع‌بندی رسانده و به پایان نزدیک کنند. از این رو یک دانش‌آموز پایه دوازدهمی علاوه بر جمع‌بندی سه سال تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برای کنکور باید فشرده‌سازی کتاب‌های سال تحصیلی جاری خود را نیز انجام داده و برای امتحانات نهایی هم آماده شود که موارد مذکور فشار مضاعفی را به دانش‌آموزان درحال تحصیل در پایه دوازدهم وارد می‌کند.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار