مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

تاثیر بسزای تعلیم و آموزش در جامعه

تبریز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به نقش معلم در ارتقا و پیشرفت جامعه، بر تاثیر بسزای تعلیم و آموزش در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر بسزای تعلیم و آموزش در جامعه

با تجلیل از همکاران نمونه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برنامه های گرامیداشت هفته معلم استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی با تقدیر از زحمات چندین ساله همکاران علی الخصوص پیشکسوتان و معلمان نمونه گفت: با وجود کارخالصانه و مجاهدانه تمامی همکاران انتخاب فردی شاخص به نمایندگی از سایر همکاران کار بسی مشکل است چرا که همگان خالصانه در تلاش اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه با تقدیر از نگاه برادرانه استانداری جهت همراهی و همکاری در زمینه برنامه های تکریم معلم در استان گفت: الحمدلله در موقعیتی هستیم که همگان خود را وام دار زحمات معلمان می دانند.

وی افزود: تعلیم و آموزش تاثیری بسیار والا در جامعه دارد و این معلمان هستند که هادی و احیاگر هستند و مقامی از جنس خداوندی و انبیایی دارند که بحق اولین معلمان بشر بوده اند.

وی ادامه داد: معلم طبیبی است که با روح انسان سرو کار دارد و اگر روح انسان نجات پیدا کند انسان اوج می گیرد و شان و منزلت و مقام واقعی خود نائل می شود.

پوررادی گفت: انبیا نه تنها فقط برای نجات جسم بلکه برای احیا و‌تعالی روح انسان مبعوث شده اند و‌معلمانی والا همچون شهید مطهری که امام در موردش فرمود تمام کتب قابل تدریس و مورد استفاده است.

وی ‌گفت: معلمی عشق است و محبت، عاشقی و ‌معلمی در واقع به معنای هنر پرورش انسان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار