مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان مرکزی:

نقل و انتقال معلمین استان مرکزی ۳ برابر افزایش یافته است

اراک (پانا) - مدیر‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی از افزایش سه برابری نقل و انتقال معلمین استان مرکزی سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نقل و انتقال معلمین استان مرکزی ۳ برابر افزایش یافته است

احمدرضا نوازنی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت روز معلم اظهار داشت: به مناسبت روز معلم از همکاران فرهنگی تجلیل خواهد شد و بالغ بر ۲ هزار برنامه گرامیداشت روز معلم در سطح مدارس استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ مراسمی جهت تجلیل از معلمان نمونه و پیشکسوت در سالن همایش کانون فرهنگی و تربیتی امام علی (ع) اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام معلم توسط بسیج فرهنگیان، گلباران مزار ایثارگران معلم، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی از جمله‌ برنامه‌های هفته معلم است.

نوازنی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان افزود: اجرای این طرح از سال ۹۰ در دستور کار دولت بود ولی در دولت سیزدهم اجرایی شد و فرهنگیان استان مرکزی تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای اعتراض نسبت به رتبه‌بندی خود حق اعتراض دارند و در همین راستا مدارک خود را می‌توانند در سامانه مربوطه بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استان مرکزی در سال گذشته بیشترین نقل‌وانتقالات را در بین استان‌های کشور داشته‌ تا معلمان با سختی کمتری مواجه شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی عنوان کرد: با تلاش مسئولان، آزاد‌سازی نیرو از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، شاهد رشد سه برابری بوده و این مایه مسرت آموزش‌وپرورش است و طبق طرح حمایت از ازدواج و فرزندآوری، همکاران جوانی که حتی سابقه کمتر از یک سال دارند پس از ازدواج و فرزندآوری می‌توانند بدون دغدغه به شهر خود منتقل شوند.

در پایان نوازنی وظیفه مدیر آموزش‌ و پرورش را حرکت بدون منت در جهت کمک به همکاران دانست و خاطرنشان کرد: به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم.

دانش‌آموز خبرنگار: علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار