مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی:

همه باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی احساس مسئولیت کنیم

شیروان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی عنوان کرد همه باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی احساس مسئولیت کرده و کارهای بزرگی انجام دهند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
همه باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی احساس مسئولیت کنیم

مهدی اسلام‌خواه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در دیدار با خانواده شهید اسدالله شجاعی با بیان اینکه امیدواریم شهدا شفیع همه ما باشند، گفت: افتخار بزرگی است که در خدمت و محضر خانواده شهدا به خصوص خانواده کار و تولید هستیم تا از این حضور پر برکت انرژی بگیریم.

اسلام خواه افزود: شهدای گرانقدر ما در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی خالصانه از جان و مال خود گذشتند و در این مسیر به شهادت رسیدند و بسترسازی بسیار بزرگی را برای ما انجام دادند. وظیفه و مسئولیت همه ما این است که با نگاه به کارهای بزرگی که آن ها انجام داده اند ما نیز به عنوان حلقه های زنجیر و در کنار هم کارهای بسیار خوبی را انجام دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: خانواده شهدا باعث افتخار و مصداق از خودگذشتگی، ایثار و الگوی رفتاری شهدا هستند و با سعه صدر، باورهای قلبی و انجام عمل صالح، سختی های زیادی را تحمل کردند.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی و کارگری شهرستان شیروان نیز با گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری، یاد و خاطره همه شهدای کارگر به ویژه شهید اسدالله شجاعی عزیز را گرامی داشت.

هادی ابراهیمی افزود: دیدار با خانواده شهدا باعث دلگرمی و دلخوشی آنان خواهد شد.

لازم به یادآوری است، خدیجه شجاعی خواهر شهید اسدالله شجاعی از جامعه بسیج کارگری، دو کتاب با عنوان های تبلیغات در جهان معاصر و آمیخته های آموزش، ارتباطات، بازیابی و بهره وری و همچنین خواهرزاده های این شهید، عرشیا صادقیان کتاب نوشداروی زیست‌ محیطی و رؤیا صادقیان کتاب دهکده حیوانات را به رشته تحریر در آورده اند.

در پایان پس از قرائت زندگی نامه و وصیت نامه شهید اسدالله شجاعی توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، لوح سپاس و هدیه تقدیم خواهر این شهید شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار